کد خبر: 69819
A

29 باغ مجالس و سفره‌خانه در شیراز پلمب شدند

‌رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد که در یک هفته گذشته تعداد 29 باب سفره خانه و باغ مجالس در شهرستان شیراز پلمب شده است.

 29 باغ مجالس و سفره‌خانه در شیراز پلمب شدند

به گزارش دیده بان ایران به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی بر اهمیت سالم‌سازی محیط‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه و برخورد با مظاهر علنی فساد تاکید کرد.

موسوی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برخورد با اماکن صنفی متخلف بخصوص باغات مجالس و سفره‌خانه ها و تورهای گردشگری غیرمجاز در دستور کار قرار گرفت و از فعالیت 29 مکان و واحد صنفی متخلف جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی را بدون اغماض و با قاطعیت پیگیری می کنیم، گفت: در راستای مقررات مربوطه ضمن تشدید نظارت‌های صنفی، مصادره املاک، باغات و اماکن متخلف در دستور کار قضایی قرار گرفته است .

رئیس شورای قضایی استان مسئله سلامت اخلاقی جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان را مستلزم همکاری همه دستگاه‌ها بخصوص دستگاه‌های فرهنگی استان خواند و تصریح کرد: برخورد با قانون شکنی‌ها و هنجارشکنی‌ها همواره وجود داشته است اما نقش دستگاه قضایی در دوران تحول قضایی در همه حوزه‌ها پررنگ‌تر خواهد بود‌.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر