کد خبر: 69914
A

ماجرای تذکر آیت الله هاشمی رفسنجانی به فلاحیان چه بود ؟

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۷ شهریور ۱۳۷۵ نوشته است : مسئولان اطلاعات در پایگاه های خارج از کشور آمدند؛ آقای علی فلاحیان وزیر اطلاعات گزارش داد و من هم سیاست های کشور از قبیل "تقدم مصالح نظام " بر "مصالح نهضت ها در خارج از کشور " ضرورت تقویت نظام و کشور و ندادن بهانه به دست دشمنان تذکر دادم ....

ماجرای تذکر آیت الله هاشمی رفسنجانی به فلاحیان چه بود ؟

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۷ شهریور ۱۳۷۵که در کتاب "سردار سازندگی" نقل شده است. 

نوشته : اخوی محمد (معاون اجرایی رئیس جمهور) برای امور بازسازی و تنظیم بازار و مبارزه با قاچاق آمد؛ آقای عباس آخوندی وزیر مسکن، غلامحسین کرباسچی شهردار تهران و اسدالله لاجوردی رئیس سازمان زندان ها برای مسئله انتقال زندان اوین و زندان قصر به خارج از شهر، آمدند. قرار شد در جاده ساوه زندانی با استانداردهای لازم ساخته شود. و اراضی این زندان ها تحویل دولت شود. 

 

مسئولان اطلاعات در پایگاه های خارج از کشور آمدند؛ آقای علی فلاحیان وزیر اطلاعات گزارش داد و من هم سیاست های کشور از قبیل "تقدم مصالح نظام " بر "مصالح نهضت ها در خارج از کشور " ضرورت تقویت نظام و کشور و ندادن بهانه به دست دشمنان و اینکه با قدرت و استقلال و اعتبار داخلی می توانیم فکرمان را بهتر معرفی کنیم و شرایط فعلی دنیا و منطقه را برای آنها توضیح دادم. 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر