کد خبر: 69933
A

با ۵ عروسی پرهزینه در قرن بیست و یکم آشنا شوید / عروسی ترامپ چقدر خرج داشت؟

۵ عروسی پرهزینه در قرن بیست و یکم

با ۵ عروسی پرهزینه در قرن بیست و یکم آشنا شوید / عروسی ترامپ چقدر خرج داشت؟

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ با توجه به اطلاعات به دست آمده متوسط هزینه های برگزاری یک مراسم عروسی سطح بالا در انگلیس ۲۵.۰۰۰ دلار است و همین هزینه ها برای برگزاری عروسی در لندن به ۳۸.۰۰۰ دلار خواهد رسید. انگلیس در فهرست پرخرج ترین کشورها در برگزاری مراسم عروسی با میانگین هزینه ۱۴.۷۰۰ دلار قرار دارد اما کشوری که در صدر این فهرست قرار گرفته است کشور امریکا است.

۵. ملانیا و دونالد ترامپ

در میان تمام عروسی هایی که تاکنون در قشر افراد سرشناس دنیا برگزار شده عروسی ملانیا ترامپ و دونالد ترامپ که در سال ۲۰۰۵ برگزار شده است یکی از پرهزینه‌ترین ها بوده است به طوری که گفته می شود هزینه برگزاری مراسم عروسی آنها ۱ میلیون دلار تمام شده استو گرانترین قسمت عروسی، لباس عروس بوده است که ۱۰۰.۰۰۰ دلار هزینه برداشته است. دوختن این لباس ۱.۰۰۰ ساعت زمان برده است. اما در فهرست پرهزینه ترین عروسی های تاریخ عروسی دونالد و ملانیا ترامپ در آخر فهرست قرار گرفته است.

 

۴. خوانگ شیائومینگ و آنجلابیبی

در جایگاه چهارم پرخرج‌ترین عروسی‌های دنیا عروسی دو بازیگر چینی قرار دارد که در سال ۲۰۱۵ برگزار شده است. هزینه عروسی آنها ۳۱ میلیون دلار بوده است و تنها حلقه ازدواج عروس ۱.۵ میلیون دلار هزینه برداشته است. تعداد مهمان های این مراسم ۲.۰۰۰ نفر بوده است و لباس عروس نیز یکی از منحصر به فردترین لباس های عروسی بوده است که تاکنون دوخته شده است.

۳.پرنس ویلیام و کیت میدلتون

هزینه عروسی ولیعهدانگلیس و همسرش ۳۴ میلیون دلار تخمین زده شده است و این در حالی است که ۳۲ میلیون دلار برای حفظ امنیت مراسم عروسی پرداخت شده است. مراسم عروسی آن ها در سال ۲۰۱۱ برگزار شده است و تعداد مهمان های این مراسم ۱.۹۰۰ نفر تخمین زده شده است.

۲. براهنی ردی و رجیو ردی

در فهرست پرهزینه‌ترین عروسی‌های دنیا عروسی این زوج هندی با پرداخت ۷۷ میلیون دلاردر جایگاه دوم قرار گرفته اند و پرهزینه‌ترین قسمت عروسی جواهرات عروس بوده است که نزدیک به ۱۳.۵ میلیون دلار هزینه برداشته است و هزینه دوخت لباس عروس نیز ۲.۵ میلیون دلار تخمین زده شده است. مراسم عروسی آن‌ها در سال ۲۰۱۶ برگزار شده است.

تعداد مهمان های این مراسم عروسی ۵۰.۰۰۰ نفر بوده است و ۳.۰۰۰ نفر نیروی امنیتی در این عروسی حاضر بوده اند که ۳۰۰ نفر از آن ها از اعضاء نیروی پلیس هند بوده اند.

۱.خدیجا اوژاخوا و سعید گاتسریف

این عروسی که در سال ۲۰۱۶ برگزار شده است با پرداخت ۱ میلیارد دلار رتبه نخست پرهزینه ترین عروسی دنیا را به دست آورده است. هزینه لباس عروس ۱ میلیون دلار تمام شده است و برای یادبود به مهمان ها جعبه هایی با حکاکی های طلا داده می شده است. داماد این مراسم عروسی یکی از میلیاردرهای روسی است.

پر هزینه ترین قسمت های عروسی هزینه های گل آرایی، کیک و خدمات تفریحی عروسی بوده است.

منبع: کالچریب

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر