کد خبر: 69934
A

نایب رئیس فدارسیون فوتبال؛ سرمربی تیم ملی چون پولش را نگرفته به ایران نمی‌آید

با وجود این که فصل جدید لیگ برتر از امروز وارد هفته دوم خود می شود اما هنوز خبری از سرمربی بلژیکی و دستیاران خارجی برای زیر نظر گرفتن بازی های باشگاهی نیست. نایب رئیس فدارسیون فوتبال محمود اسلامیان در گفتگویی پیرامون آخرین شرایط کادر فنی تیم ملی گفت:« شاید یکی از دلایل تاخیر ویلموتس دریافت نکردن مطالبات و بدقولی های صورت گرفته باشد. مطمئن باشید ویلموتس پس از بازگشت به ایران نظارت بیشتری روی بازی‌های لیگ برتری خواهد داشت

نایب رئیس فدارسیون فوتبال؛ سرمربی تیم ملی چون پولش را نگرفته به ایران نمی‌آید

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ مارک ویلموتس همچون کارلوس کی روش در همان آغاز ماجراجویی جدید خود روی نیمکت تیم ملی برای مدتی طولانی از ایران خارج شده است و هنوز هم مشخص نیست چه زمانی به تهران برمی گردد. این اتفاق در حالی توجه اهالی فوتبال را به خود جلب کرد که انتظار می رفت بنا به وعده های مدیران فدراسیون سرمربی جدید تیم ملی کاملا بازی های باشگاهی را از نزدیک رصد و زیر نظر بگیرد.

لیگ نوزدهم باشگاهی ایران امروز در حالی وارد هفته دوم خود می شود که نه تنها خبری از مارک ویلموتس برای تماشای این بازی ها نیست بلکه دستیاران خارجی او نیز هنوز به تهران برنگشته و تمام مسئولیت تماشای بازی های لیگ به دوش وحید هاشمیان تنها دستیار ایرانی ویلموتس افتاده است. تاخیر در بازگشت سرمربی بلژیکی در حالی رقم خورد که بسیاری این اتفاق را بی جهت با عدم پرداخت قسط اول قرارداد او ندانستند، موضوعی که نایب رئیس فدراسیون به صورت غیرمستقیم آن را تایید کرد اما مدعی شد جای نگرانی نیست.

محمود اسلامیان در گفتگویی پیرامون آخرین شرایط کادر فنی تیم ملی گفت:« شاید یکی از دلایل تاخیر ویلموتس دریافت نکردن مطالبات و بدقولی های صورت گرفته باشد. مطمئن باشید ویلموتس پس از بازگشت به ایران نظارت بیشتری روی بازی‌های لیگ برتری خواهد داشت و این گونه نیست که به دلیل دریافت نکردن پولش، کارهای تیم ملی را رها و توجهی به لیگ برتر نکند. اطمینان داریم ویلموتس پیگیر وضعیت تیم ملی و مشغول برنامه ریزی برای اردوی این تیم است. لیگ برتر تازه شروع شده و به کار بردن لفظ پروازی برای ویلموتس درست نیست».

با توجه به آغاز بازی های مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره آسیا و رویارویی ایران با هنگ کنگ در اولین هفته انتظار می رفت مارک ویلموتس امروز به تهران بازگردد تا هم بازی های هفته دوم را تماشا کند هم مقدمات برگزاری اردوی تیم ملی فراهم شود اما هنوز اطلاع دقیقی از زمان بازگشت سرمربی بلژیکی و دستیارانش وجود ندارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر