کد خبر: 70114
A

صفحه‌ی رسمی توییتر فدراسیون جودو در حمایت از مولایی تغییر نام داد

بعد از شکست سعید مولایی در رقابت‌های جهانی جودو در ژاپن و شایعات پناهندگی این ورزشکار ایرانی به آلمان، مولایی در مصاحبه‌ای گفت در زیر پرچم IOC مبارزه خواهم کرد. در روزهای گذشته مجید زارعیان سرمربی جودو ایران در گفتگویی عنوان داشت که مولایی بلیط برگشت به ایران را داشت و قرار بود برگردد اما ماموران امنیتی در ژاپن سعید را با یک ون از هتل به آلمان بردن

صفحه‌ی رسمی توییتر فدراسیون جودو در حمایت از مولایی تغییر نام داد

به گزارش دیده بان ایران؛  بعد از شکست سعید مولایی در رقابت‌های جهانی جودو در ژاپن و شایعات پناهندگی این ورزشکار ایرانی به آلمان، مولایی در مصاحبه‌ای گفت در زیر پرچم IOC مبارزه خواهم کرد. در روزهای گذشته مجید زارعیان سرمربی جودو ایران در گفتگویی عنوان داشت که مولایی بلیط برگشت به ایران را داشت و قرار بود برگردد اما ماموران امنیتی در ژاپن سعید را با یک ون از هتل به آلمان بردند.

حالا در ادامه این رفتارها، فدراسیون جهانی جودو نام خود در توییتر را تغییر داده و به اسم #ISupportMollaei درآورده است. پیش از این مسعود سلطانی‌فر در حاشیه جشن تجلیل از محمد نصیری درباره پناهنده شدن سعید مولایی گفت:  «تا الان چیزی که برای ما محرز است این است که رفتارهای مشکوکی از سوی فدراسیون های جهانی جودو دیده‌ایم که تلاش می کردند مشکلاتی را برای ما به وجود آورند. چهارشنبه و پنج‌شنبه کار را پیگیری کردیم. کمیته ملی المپیک هم در نامه ای به ioc  ماجرا را شرح داده و درخواست کرده، دخالت کنند و جلوی تحرکات سیاسی فدراسیون جهانی جودو را بگیرند.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر