کد خبر: 70124
A

تهدید به اسیدپاشی بعد از انتشار عکسهای خصوصی/ پای خواستگاری و ازدواج در میان بود،اما این دختر زیرش زد

به دنبال شکایت دختری ۲۴ساله مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام او را به اسیدپاشی تهدید می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای تهران قرار گرفت.

تهدید به اسیدپاشی بعد از انتشار عکسهای خصوصی/ پای خواستگاری و ازدواج در میان بود،اما این دختر زیرش زد

به گزارش دیده بان ایران؛ در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد متهم قبل از تهدید اقدام به انتشار تصاویر خصوصی شاکی کرده است و این می‌تواند نشان‌دهنده آشنایی قبلی شاکی و متهم باشد ولی دختر جوان در این‌باره حرفی نزد.

کارآگاهان مالک خطی را که دختر جوان با آن تهدید شده بود، شناسایی و احضار کردند. مرد 50ساله بعد از حضور در اداره پلیس گفت: من مالک خط هستم ولی هیچ اطلاعی از ماجرای تهدید ندارم و شاکی را هم نمی‌شناسم. مأموران  در بررسی‌های بعدی دریافتند این خط در اختیار پسر 24ساله این فرد است. 
در ادامه مأموران متوجه شدند متهم و شاکی در یک دانشگاه در حال تحصیل هستند. به این ترتیب، دختر جوان بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: مدتی با متهم دوست دانشگاهی بودم و قصد ازدواج داشتیم ولی به‌علت نداشتن تفاهم تصمیم به قطع رابطه گرفتم ولی متهم قبول نکرد. من در مدت دوستی تعدادی از عکس‌های شخصی‌ام را به او داده بودم و او مکررا من را تهدید به انتشار تصاویرم می‌کرد تا اینکه با مخالفت شدید و قطعی من روبه‌رو شد و پس از انتشار تصاویرم در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام، من را تهدید به اسیدپاشی کرد. من نگران بودم مبادا این کار را انجام دهد به‌همین دلیل شکایت کردم.
با حل‌شدن معمای پرونده و انگیزه متهم، این جوان با همکاری پدرش در پلیس حاضر شد و گفت: در طول تحصیل در دانشگاه به شاکی علاقه‌مند  شدم و با هم دوست شدیم و قصد ازدواج با یکدیگر را داشتیم. ناگهان این دختر به همه وعده‌های خود پشت پا زد و با وسط‌کشاندن موضوع  نداشتن‌ تفاهم فکری خواست قطع ارتباط کند. من هم از این موضوع ناراحت شدم و چون به وی علاقه‌مند بودم، او را به انتشار تصاویر شخصی‌اش تهدید کردم ولی او توجهی نکرد به‌ناچار او را تهدید به اسیدپاشی  و برای انتقام‌جویی تصاویر خصوصی او را منتشر کردم و حالا از کارم پشیمانم و درخواست بخشش دارم.
پرونده پس از تکمیل تحقیقات و مستندات پلیس به دادسرای مبارزه با جرائم رایانه‌ای ارسال شد و متهم در اختیار قانون قرار گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر