کد خبر: 70294
A

الهام چرخنده: ۸ هزار دختر در هفت سال گذشته چادری شده‌اند

الهام چرخنده: هشت هزار دختر از هفت سال گذشته تاکنون با انجام برنامه‌های فرهنگی عفاف و حجاب چادری شده‌اند.

الهام چرخنده:  ۸ هزار دختر در هفت سال گذشته چادری شده‌اند

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ الهام چرخنده روز چهارشنبه در همایش اجتماع بانوان زینبی که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، افزود: امروز دشمنان اسلام همانند عصر کربلا هجمه‌های سنگینی به عفاف و حجاب وارد می‌کنند و دختران چادری باید همانند زینب در کربلا به قهرمان عصر خودشان تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه مفاهیم شهامت، شجاعت، رشادت، رفاقت، غیرت و مردانگی در کربلا تفسیر می‌شود، اظهار داشت: هر آنچه را که ما امروز نیاز داریم باید در جریان کربلا جستجو کنیم و فهم کربلا کمک می‌کند تا مقابل کسانی که عفاف و حجاب را نادیده می‌گیرند، ایستادگی کنیم.

چرخنده تصریح کرد: امروز دختران ایران اسلامی باید واقعه کربلا را مجسم کرده و برای یک لحظه فکر کنند زمانی که امام حسین (ع) وارد خیمه شد و بین قدرت و شهادت به آنها فرصت انتخاب داد، کدام را انتخاب می‌کنند؟ من انتخاب کردم و به حضرت زینب پناه بردم.

این سفیر عفاف و حجاب محرم را فرصتی برای تغییر دانست و عنوان کرد: دختران ایران اسلامی باید تلاش کنند تا در زندگی، پرچم حضرت زینب را به اهتزاز درآورده و در ایام محرم مجددا با اباعبدالله بیعت کنند که گرانبهاترین ثروت آنها همین چادر است.

سفیر جبهه فرهنگی و عفاف و حجاب به هجمه‌های دشمن در مقابل عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: با توجه به آمار طلاق و آسیب‌های اجتماعی در کشور لازم است که عفاف و حجاب در سرلوحه اقدامات و سیاست های کاری جامعه قرار گیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر