کد خبر: 70302
A

پرسپولیس برای پرداخت بدهی اش به برانکو دست به کار شد

انصاری‌فرد نامه‌ای در این باره برای برانکو ارسال کرد تا بتواند با او برای پرداخت مطالباتش به توافق برسد. در این نامه از سوی باشگاه پرسپولیس به برانکو گفته شده که آمادگی مذاکره و مصالحه برای پرداخت مطالبات او وجود دارد و هر زمان که او صلاح بداند، مسئولان این باشگاه آماده مذاکره مستقیم با برانکو در دبی یا استانبول هستند. این نامه برای برانکو ایمیل شده و مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظر پاسخ سرمربی سابق خود هستند.

پرسپولیس برای  پرداخت بدهی اش به برانکو دست به کار شد

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم پرسپولیس پس از جدایی از این تیم و در پی نگرفتن مطالباتش، شکایت‌نامه‌ای را از این باشگاه به فیفا ارسال کرد که بتواند از این طریق پول خود را از پرسپولیس بگیرد.

این در حالی است که پس از کش و قوس‌های بسیار، درنهایت هفته گذشته ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از سمتش کنار گذاشته شد و محمدحسن انصاری‌فرد مدیریت این باشگاه را بعهده گرفت و او از همان ابتدا اقداماتی را برای توافق با برانکو و جلوگیری از این شکایت انجام داد.

انصاری‌فرد نامه‌ای در این باره برای برانکو ارسال کرد تا بتواند با او برای پرداخت مطالباتش به توافق برسد. در این نامه از سوی باشگاه پرسپولیس به برانکو گفته شده که آمادگی مذاکره و مصالحه برای پرداخت مطالبات او وجود دارد و هر زمان که او صلاح بداند، مسئولان این باشگاه آماده مذاکره مستقیم با برانکو در دبی یا استانبول هستند. این نامه برای برانکو ایمیل شده و مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظر پاسخ سرمربی سابق خود هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر