کد خبر: 70375
A
هروز برزگر، عضو کمیسیون امنیت ملی:

نمی‌توان به روس‌ها و چینی‌ها اعتماد کرد/ چینی‌ها نفت ما را روزانه خریداری می‌کنند

شهروز برزگر، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در شرایط کنونی نه می‌توان به روس‌ها اعتماد کرد و نه به چینی‌ها.

نمی‌توان به روس‌ها و چینی‌ها اعتماد کرد/ چینی‌ها نفت ما را روزانه خریداری می‌کنند

به گزارش دیده بان ایران؛  فدراسیون روسیه، با اتمام دوره ریاست لهستان بر این شورا در ماه آگوست، مدیریت مهم‌ترین رکن نهاد بین‌المللی را در ماه سپتامبر 2019 بر عهده می‌گیرد. آغاز به کار هفتاد و چهارمین دوره مجمع عمومی سازمان ملل متحد و حضور سران کشورها، سپتامبر را به پرکارترین و عالیرتبه‌ترین ماه‌های فعالیت این سازمان تبدیل می‌کند. سال گذشته آمریکا در این ماه عهده‌دار ریاست شورا شده بود.

 

شهروز برزگر، نماینده سلماس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به پرسشی درباره تاثیر ریاست روسیه بر مجمع عمومی سازمان ملل متحد در حل مشکلات ایران، گفت: در شرایط کنونی نه می‌توان به روس‌ها اعتماد کرد و نه به چینی‌ها.

 

او با اشاره به سیاست چینی‌ها در قبال ایران ادامه داد: چینی‌ها به‌ صورت روزانه از ما نفت خریداری می‌کنند.

 

این نماینده مجلس توضیح داد: روس‌ها سیاست خود را دنبال می‌کنند. ما هم باید کار خودمان را انجام دهیم و سیاست خود را دنبال کنیم./ اعتمادانلاین

 

برزگر همچنین درباره گام سوم کاهش تعهدات برجامی گفت: ایران گام سوم کاهش تعهدات برجامی را با قدرت هرچه بیشتر برخواهد داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر