کد خبر: 70462
A

استرس در تیم ملی کشتی / خطر روبرو شدن با کشتی گیران اسرائیلی و داستان همیشگی ورزش / خطر حذف بیخ گوش حسن یزدانی، شانس اول طلای ایران

تیم کشتی رژیم صهیونیستی با ۶ کشتی گیر در قزاقستان حاضر می‌شود که ۵ نفر از آن‌ها در بخش مردان روی تشک خواهند رفت. این کشتی گیران که گفته می‌شود اکثرا روسی الاصل هستند، از شانس بد در اوزانی حضور دارند که ایرانی‌ها از شانس بالایی برای کسب مدال برخوردار هستند.این نگرانی وجود دارد که قرعه تیم کشتی ایران را با بحران روبرو کند ۳ کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی در بخش آزاد در اوزان کشتی گیران همچون رضا اطری (۵۷ کیلوگرم)، بهمن تیموری (۷۹ کیلوگرم) و حسن یزدانی (۸۶ کیلوگرم) حضور دارند. در کشتی فرنگی هم ۲ نماینده رژیم صهیونیستی در اوزان کشتی‌گیرانی همچون محمدعلی گرایی (۷۷ کیلوگرم) و سعید عبدولی (۸۲ کیلوگرم) حاضر هستند.

استرس در تیم ملی کشتی / خطر روبرو شدن با کشتی گیران اسرائیلی  و داستان همیشگی ورزش /  خطر حذف بیخ گوش حسن یزدانی، شانس اول طلای ایران

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در فاصله یک هفته مانده تا شروع مسابقات جهانی کشتی، انتشار اسامی کشتی‌گیران حاضر در این رقابت‌ها نگرانی جدی را برای ایرانی‌ها به وجود آورده است.

مسابقات جهانی کشتی ۲۰۱۹ از ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه به میزبانی نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود. اتحادیه جهانی کشتی اسامی کشتی‌گیران حاضر در این رقابت‌ها را منتشر کرده و بعد از این اتفاق یک نگرانی بزرگ برای فدراسیون و اهالی کشتی ایران به وجود آمده است.

رژیم صهیونیستی با ۶ کشتی گیر در قزاقستان حاضر می‌شود که ۵ نفر از آن‌ها در بخش مردان روی تشک خواهند رفت. این کشتی گیران که گفته می‌شود اکثرا روسی الاصل هستند، از شانس بد در اوزانی حضور دارند که ایرانی‌ها از شانس بالایی برای کسب مدال برخوردار هستند.

خطر قرعه نحس صهیونیستی برای حسن یزدانی

۳ کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی در بخش آزاد در اوزان کشتی گیران همچون رضا اطری (۵۷ کیلوگرم)، بهمن تیموری (۷۹ کیلوگرم) و حسن یزدانی (۸۶ کیلوگرم) حضور دارند. در کشتی فرنگی هم ۲ نماینده رژیم صهیونیستی در اوزان کشتی‌گیرانی همچون محمدعلی گرایی (۷۷ کیلوگرم) و سعید عبدولی (۸۲ کیلوگرم) حاضر هستند.

قطعا نفراتی همچون رضا اطری، حسن یزدانی، محمدعلی گرایی و سعید عبدولی جزو شانس‌های اصلی کسب مدال در مسابقات جهانی هستند و این نگرانی وجود دارد که با قرعه نحس مواجه شوند.

با نگاهی به کارنامه کشتی گیران رژیم صهیونیستی به این نکته پی می‌بریم که اکثر آن‌ها حرف زیادی برای گفتن ندارند و در مسابقاتی که در یکی، ۲ سال اخیر شرکت کردند، مقام خاصی به دست نیاوردند. با این حال در صورتی که در دور‌های اول و دوم کشتی‌گیران ایرانی در قرعه کشی با این نفرات برخورد کنند، بدشانسی آوردند، اما قطعا روی تشک حاضر نمی‌شوند.

به نظر می‌رسد پرشانس‌ترین کشتی گیر رژیم صهیونیستی در این رقابت‌ها در وزن حسن یزدانی باشد؛ در وزنی که نابغه جویباری شانس اول کسب مدال طلاست. این کشتی گیر همان فردی است که سال ۲۰۱۷ در مسابقات امید‌های جهان به مراحل نهایی صعود کرد و علیرضا کریمی به خاطر عدم رویارویی با او مجبور به شکست شد و بعدا به خاطر همین اتفاق با محرومیت ۶ ماهه مواجه شد!

حالا بعد از اتفاقاتی که برای سعید ملایی در مسابقات جهانی ژاپن رخ داد، به نظر می‌رسد مسابقات جهانی کشتی ۲۰۱۹ که محل اصلی کسب سهمیه المپیک هم به شمار می‌رود، دغدغه جدیدی برای مدیران ورزش ایران است تا اتفاق بدی برای این رشته مدال آور رخ ندهد.

 

منبع : تابناک

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر