کد خبر: 70517
A

جلالی زاده: مردم باید احساس کنند حکومت می‌تواند نیاز آنها را برآورده کند

جلال جلالی‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، گفت: وقتی افکار عمومی ببیند نیازها و مطالبات‌شان مورد توجه مسئولان قرار نمی‌گیرد و این مطالبات روز به روز بیشتر می‌شود عملاً زمینه ناامیدی مردم و تقویت جریان‌های خارجی و اپوزیسیون فراهم می‌شود.

جلالی زاده:  مردم باید احساس کنند حکومت می‌تواند نیاز آنها را برآورده کند

به گزارش دیده بان ایران؛ جلال جلالی‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، درباره علت فعالیت و تقویت جریان‌های اپوزیسیون و نقش عوامل خارجی و داخلی کشور در توسعه و رشد دوباره این جریان‌ها، گفت: من فکر می‌کنم هر پدیده‌ای بدون علت نیست و به نظر من چه مسائل داخلی و چه مسائل خارجی در این موضوع موثر است.

 

او ادامه داد: در داخل کشور مردم باید احساس کنند حکومت می‌تواند نیاز آنها را برآورده کند نه آنکه به چشم ببینند برخی افراد که برای انقلاب و نظام زحمت کشیدند به راحتی کنار گذاشته شده و به آنها احترام گذاشته نمی‌شود.

 

جلالی‌زاده افزود: وقتی افکار عمومی ببیند نیازها و مطالبات‌شان مورد توجه مسئولان قرار نمی‌گیرد و این مطالبات روز به روز بیشتر می‌شود عملاً زمینه ناامیدی مردم و تقویت جریان‌های خارجی و اپوزیسیون فراهم می‌شود. باید توجه داشت که براندازان برای ناامیدی مردم ایران از حکومت انتظار می‌کشند و تشنه این ناامیدی هستند، چرا که تحلیل‌شان این است که مردم با ناامید شدن به اپوزیسیون برانداز متمایل می‌شوند که البته تحلیل غلطی است./ اعتمادانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر