کد خبر: 70559
A

هشدار متخصصان زیبایی درباره یک مد عجیب: چسباندن لب بالا روی پوست فوقانی آن خطرناک است

اخیرا یکی از تکنیک های زیبایی پر طرفدار در سراسر جهان برجسته کردن لب ها با کمک انواع روشهای زیبایی است. این کار با تزریق انواع ژل انجام می شود اما روشی جدیدتر نیز رایج شده است که شامل چسباندن لب بالا به پوست زیر بینی برای برجسته تر کردن آن است.

هشدار متخصصان زیبایی درباره یک مد عجیب: چسباندن لب بالا روی پوست فوقانی آن خطرناک است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ اخیرا یکی از تکنیک های زیبایی پر طرفدار در سراسر جهان برجسته کردن لب ها با کمک انواع روشهای زیبایی است. این کار با تزریق انواع ژل انجام می شود اما روشی جدیدتر نیز رایج شده است که شامل چسباندن لب بالا به پوست زیر بینی برای برجسته تر کردن آن است.

این روند عجیب و غریب که بین بسیاری از افراد رایج شده است، باعث شده داروخانه ها نیز با پرسش "چسب لب دارید؟" زیاد مواجه شوند. اما به نظر می رسد این اقدام بسیار خطرناک است.

ماجرای چسباندن لب به پوست زیر بینی از یک کلیپ آغاز شد. کلیپی از جدیدترین تکنیک ها برای برجسته کردن لب ها که زنی را نشان می دهد که چسب را به فیلتروم (ناحیه پوست بین لب و بینی فوقانی) می چسباند سپس لب فوقانی خود را می کشد و آن را به سمت چسب فشار می دهد.

 

نیازی به گفتن نیست ، مانند بسیاری از روش های عجیب و غریب، استفاده از این روش نیز خطرات زیادی دارد. به خصوص اگر از چسب فوق العاده قوی برای چسباندن لب به پوست خود استفاده کنید. اخیرا سازمان های بهداشتی و زیبایی هشدار داده اند که : "تلاش برای جدا کردن پوستی که دارای چسب فوق العاده قوی بوده می تواند باعث پارگی آن شود.در موارد نادر ، این نوع چسب  می تواند باعث سوختگی شود."

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر