کد خبر: 70649
A

نژادبهرام: برای احداث پله برقی تمام ایستگاه های مترو با محدودیت هایی روبرو هستیم

عضو شورای شهر تهران گفت:تلاش شده که نقشه‌ای تهیه و ایستگاه‌های دارای ظرفیت آسانسور و پله برقی برای شهروندان از طریق آن مشخص شود و خطوط اتوبوسرانی نیز به صورتی پیش‌بینی شده باشد که از ظرفیت آسانسور و پله‌برقی بتوان استفاده کرد. البته این موضوع در دستور کار است که ایستگاه‌هایی که از قبل تأمین آسانسور و پله‌برقی آن پیش‌بینی شده انجام شود.

نژادبهرام: برای احداث پله برقی تمام ایستگاه های مترو با محدودیت هایی روبرو هستیم

به گزارش دیده بان ایران، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه شورای شهر امروز درباره انتقاد برخی از شهروندان به نبود پله برقی در همه ایستگاه‌های مترو، اظهار داشت: ضرورتی ندارد که همه ایستگاه‌ها دارای پله برقی باشد چرا که با توجه به کمبود بودجه و همچنین  با محدودیت‌هایی در این زمینه روبه‌رو هستیم.

وی افزود: تلاش شده که نقشه‌ای تهیه و ایستگاه‌های دارای ظرفیت آسانسور و پله برقی برای شهروندان از طریق آن مشخص شود و خطوط اتوبوسرانی نیز به صورتی پیش‌بینی شده باشد که از ظرفیت آسانسور و پله‌برقی بتوان استفاده کرد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: البته این موضوع در دستور کار است که ایستگاه‌هایی که از قبل تأمین آسانسور و پله‌برقی آن پیش‌بینی شده انجام شود.

 همچنین محسن هاشمی قبل از آغاز رسمی صحن شورای شهر در جمع خبرنگاران به موضوع ترافیک مهر اشاره کرد و گفت: معاونت حمل و نقل شهرداری برنامه‌ریزی‌هایی برای کنترل ترافیک در ماه مهر انجام داده و جلساتی با همکاری پلیس راهور برگزار شده است.

وی افزود: رسانه‌ها با اشاره به موضوعات ترافیکی و راه‌های آن برای خانواده‌ها می‌توانند در کنترل ترافیک مهر مؤثر باشند و ان‌شاءالله با هماهنگی‌های انجام گرفته شاهد نظم‌بخشی بیشتر در ماه بازگشایی مدارس خواهیم بود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه گفته می‌شود با اجرای طرح جدید ترافیکی، ترافیک در اول پاییز بیشتر می‌شود، اظهار داشت: طرح جایگزین زوج و فرد محدودیت بیشتری را برای تردد اعمال کرده و قطعا ترافیک باید بهتر و مؤثرتر باشد.

هاشمی در پاسخ به اینکه آیا احتمال دارد طرح جدید ترافیک در آن تجدیدنظر شود، گفت:‌ این موضوع به ما ارتباطی ندارد و تصمیم در این زمینه بر عهده شورای عالی ترافیک است./فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر