کد خبر: 70792
A

معاون استاندار تهران:‌ منتظر نظر دولت برای شناورسازی ساعت کاری هستیم

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: برای کاهش ترافیک سطح شهر در آغاز سال تحصیلی،‌ منتظر اعلام نظر هیات دولت در خصوص شناورسازی ساعت کاری کارکنان دستگاه‌ها هستیم.

معاون استاندار تهران:‌ منتظر نظر دولت برای شناورسازی ساعت کاری هستیم

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامرضا عباس پاشا در همین خصوص افزود: موضوع شناورسازی ساعت کاری کارمندان، بحثی است که پلیس راهور و شهرداری تهران آن را پیگیری می‌کنند.

وی یادآورشد: شهردار تهران نامه ای در همین زمینه به معاون اول رییس جمهوری ارسال و طی آن تقاضای شناورسازی ساعت کاری کارکنان دولت را به علت آغاز سال تحصیلی و به منظور کاهش بار ترافیکی سطح شهر مطرح کرده است.

عباس پاشا اظهارداشت: بناست مصوبه ای از هیات دولت در این خصوص ابلاغ شود و استانداری نیز در همین زمینه از تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها پیروی می کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: سال های گذشته معاون رییس جمهوری دستور همکاری لازم دستگاه ها در شناور سازی ساعت کاری کارکنان را داده بود که طی دو سال گذشته نیز این اتفاق رخ داد.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه استانداری مصمم است که در دستگاه ها، خود مدیریتی اتفاق بیافتد و با مشارکت خود مدارس، پلیس راهور و شهرداری تهران، زمینه به گونه ای مساعد شود که بار ترافیکی با همکاری میان مردم و دولت کاهش یابد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر