کد خبر: 70813
A

ورودی گوگل و تاثیر آن روی سئو سایت

بحث روز سئو ایران امروزه روی خرید ورودی گوگل و ارسال بازدیدهای فیک است ، آیا واقعا این بازدیدها روی سئو سایت تاثیر مثبت دارند ؟ در این مقاله میخواهیم درباره این ورودی ها صحبت کنیم و شاخص های یک بازدید طبیعی را بررسی شده است

ورودی گوگل و تاثیر آن روی سئو سایت

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ بحث روز سئو ایران امروزه روی خرید ورودی گوگل و ارسال بازدیدهای فیک است ، آیا واقعا این بازدیدها روی سئو سایت تاثیر مثبت دارند ؟ در این مقاله میخواهیم درباره این ورودی ها صحبت کنیم و شاخص های یک بازدید طبیعی را بررسی نماییم .

قبل وارد شدن به مسائل فنی و شاخص های بازدید طبیعی باید بگویم که اگر بازدیدهای ارسالی تمام شاخص های یک بازدید طبیعی را داشته باشند به شکلی که گوگل آنها را یک کاربر عادی بشناسد قطعا رفتار مثبت آنها درون سایت تاثیر مثبتی بر روی کل سئو سایت خواهد داشت . شما از این روش (خرید ورودی گوگل) میتوانید به عنوان یک راه میانبر و بسیار اقتصادی جهت رشد و ایجاد سیگنال های برند در سایت خود استفاده نمایید . اما حواستان باشد که از ربات ها و یا سایت هایی خرید خود را انجام دهید که از کیفیت کار و تخصص آنها مطمئن هستید . در ادامه با من همراه باشید :

Capture

اگر لحظه ای خودتان را به جای یک سرچ انجین بگذارید که میخواهد رضایت کاربران را جلب کند خواهید دید که بازدید کاربر از سایت و برسی رفتار آن تاثیر بسیار زیادی در انتخاب برترین وبسایت های هر حوزه خواهد داشت . به عنوان مثال کاربری که به یک وبسایت می آید و صفحات را میبیند و مطالعه میکند و بعد از مدتی مجدد به سایت برمیگردد و یا سایر مطالب سایت را مطالعه میکند نشانه چیست ؟ بله قطعا وبسایت مورد نظر ما مورد توجه آن بازدیدکننده قرار گرفته است و برای آن مفید بوده است که مجدد به سایت بازگشته است . لازم است بدانید که به این نوع  بازدید کنندگان returning visitors   گفته میشود .

جالب است بدانید گوگل تمام این معیارها را برای رتبه بندی سایت ها و جداکردن برترین آنها در نظر میگیرد . گوگل دسترسی تقریبا کاملی به تمام بازدید کنندگانی که از طریق organic search   ، direct visit   و ….   وارد سایت میشوند دارد و رفتار آنها را زیر نظر میگیرد ، مخصوصا اگر مرورگر کاربر گوگل کروم باشد . اما آن بازدیدی که از همه بازدیدها موثرتر و تاثیر گذار تر است ورودی از سرچ طبیعی گوگل serp  میباشد .  پس از این همه توضیح به این نتیجه میرسیم که ما میتوانیم با خرید ورودی گوگل که شاخص های طبیعی بودن در آن رعایت شده است وبسایت خود را به صدر نتایج برسانیم .

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر