کد خبر: 70952
A

قاتل مرد جوان در خیابان چمران زاهدان پس از ۸ ماه فرار به دام افتاد+جزییات

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی متهم به قتل مرد جوان در خیابان چمران زاهدان پس از ۸ ماه فرار به دام افتاد.

قاتل مرد جوان در خیابان چمران زاهدان پس از ۸ ماه فرار به دام افتاد+جزییات
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی متهم به قتل مرد جوان در خیابان چمران زاهدان پس از 8 ماه فرار به دام افتاد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: بررسی های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد سه سرنشین یک دستگاه پژو 405 با سلاح گرم به سمت جوانی 32 ساله که در در کنار خودرواش ایستاده بوده تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

 

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه مقتول در پی اصابت یک گلوله از ناحیه پا و 3 گلوله از ناحیه قفسه سینه به شدت مجروح و در محل حادثه قبل از رسیدن نیروهای امدادی فوت کرد.

 

وی افزود : کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جناحی پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل حادثه و یک سری تحقیقات میدانی سه متهم این پرونده را شناسایی و کمتر از 2 ماه مخفیگاه یکی از متهمان را در یکی از مناطق حاشیه شهر زاهدان شناسایی و او را با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

 

وی عنوان کرد: در بازجوئی های به عمل آمده متهم 28 ساله به قتل با همدستی 2نفر دیگر از بستگانش اعتراف و اعلام داشت با مقتول از مدت ها قبل اختلافات طایفه ای داشته و در پی این خصومت برای تسویه حساب دست به این جنایت زده اند.

 

سردار قنبری خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات تیم رسیدگی کننده پرونده محل اختفای ضارب اصلی این پرونده قتل را در منطقه شهداد استان کرمان شناسایی و پس از دریافت نیابت قضائی روز گذشته مخفیگاهش را محاصره و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه قبل از فرار از محل او را دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: تحقیقات برای دستگیری دیگر متهم این پرونده و روشن شدن زوایای پنهان این جنایت همچنان ادامه دارد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر