کد خبر: 70953
A

انهدام باند ۵ نفره سارقان سریالی در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری باند ۵ نفره سارقان منزل و کشف ۲ فقره سرقت در این استان خبر داد. سرهنگ رضا زارعی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سالجاری و با توجه به سریالی بودن سرقت ها با شیوه و شگرد مشابه، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان همدان قرار گرفت.

انهدام باند ۵ نفره سارقان سریالی در همدان
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری باند ۵ نفره سارقان منزل و کشف ۲ فقره سرقت در این استان خبر داد.
سرهنگ رضا زارعی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سالجاری و با توجه به سریالی بودن سرقت ها با شیوه و شگرد مشابه، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان همدان قرار گرفت.

 

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی همچنین بررسی تصاویر دوربین های مدار بسته محل های سرقت، تصویر سارقان در یکی از صحنه ها به دست آمد.

 

سرهنگ زارعی بیان کرد: طی بررسی های بیشتر مشخص شد سارقان حرفه ای در یکی از مناطق حاشیه شهر منزلی را اجاره کرده و با یک دستگاه خودرو سواری سوناتا سفید رنگ وارد شهر همدان شده اند.

 

وی افزود: در یک عملیات غافلگیرانه ۵ سارق در این خصوص دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های فنی و تخصصی به ۲ فقره سرقت منزل در سطح شهر همدان به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون تومان اعتراف و اظهار داشتند قرار بوده در همدان چند سرقت منزل دیگر نیز انجام دهند که دستگیر شدند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: با توجه به شگرد سارقان با شیوه و شگردهای مشابه در سایر استان ها هماهنگی لازم برای تحویل سارقان به پلیس آگاهی استان های همجوار انجام شده است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر