کد خبر: 71149
A

طرح سوال از وزیر دادگستری درباره‌ فوت سحر خدایاری

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از طرح سوال خود و سه نماینده دیگر مجلس از وزیر دادگستری در خصوص فوت سحر خدایاری خبر داد.

طرح سوال از وزیر دادگستری درباره‌ فوت سحر خدایاری

به گزارش دیده بان ایران، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مازنی در همین رابطه اظهار کرد: من به همراه پروانه سلحشوری، محمد فیضی و طیبه سیاوشی سوالی را از آقای آوایی وزیر دادگستری در مورد حادثه مربوط به خودسوزی منجر به فوت خانم سحر خدایاری، علل و عوامل آن و نیز اقدامات قوه قضاییه، قبل و حین و پس از حادثه مطرح کردیم.

وی با اشاره به جزییات این سوال گفت: با توجه به این که بر اساس اطلاعات واصله سحر خدایاری درمقابل دادگاه انقلاب خودسوزی کرده از وزیر دادگستری خواستیم درباره‌ی علت ارجاع پرونده وی به دادگاه انقلاب، سیر تشکیل پرونده توسط ضابط یا ضابطین که علی الظاهر از محل ورودی ورزشگاه آزادی و به دلیل اقدام آن مرحومه برای ورود به ورزشگاه آغاز شده و همچنین در مورد اقدام و عملکرد مسئولین دادگاه  انقلاب، قبل و حین و پس از خودسوزی و تخلفات احتمالی در رده‌های مختلف توضیح دهد.

مازنی همچنین گفت که این سوال تحویل هیات رئیسه مجلس شده و هیات رئیسه نیز آن را جهت بررسی به کمیسیون قضایی ارجاع کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر