کد خبر: 71234
A
ماجرای انتشار یک فیلم غیر اخلاقی؛

نماینده مجلس نهم: عده ای می خواستند برای آنها جاسوسی کنم!+ جزییات

به دنبال انتشار یک فیلم در شبکه های اجتماعی که برخی آنرا منتسب به احمدعلی مقیمی، نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی کرده بودند وی در گفت و گو با خبرنگار دیده بان ایران گفت که این فیلم جعلی است.

نماینده مجلس نهم: عده ای می خواستند برای آنها جاسوسی کنم!+ جزییات

به گزارش دیده بان ایران، به دنبال انتشار یک فیلم در شبکه اجتماعی که برخی آنرا منتسب به احمدعلی مقیمی،  نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی کرده بودند وی در گفت و گو با خبرنگار دیده بان ایران ضمن دروغ و جعلی خواندن فیلم منتشر شده گفت: افرادی که این فیلم را ساخته اند توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده اند و اکنون در بازداشت به سر می برند. 

وی همچنین در پاسخ به این سوال که انگیزه و هدف این افراد از انجام این کار چه بوده است هم توضیح داد: این افراد از چندی قبل با تماس های مکرر از بنده خواستند تا اسنادی را برایشان تهیه کنم و به نوعی برای آنها جاسوسی کنم که وقتی با پاسخ منفی بنده روبرو شدند با تهدید و ارعاب سعی کردند مرا در دام بیاندازند که این اتفاق نیفتاد و بحمدالله توسط نیروهای امنیتی هم بازداشت شدند.

گفتنی است ظهر روز گذشته فردی به نام سید مصطفی میرشفیعی در صفحه فیس بوکش با انتشار این فیلم نوشت که اگر برخی از اعضای خانواده او آزاد نشوند دست به افشاگری های دیگری هم خواهد زد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر