کد خبر: 71332
A

فرماندار شوش: پیگیر بازگشت ۲۰ کارگر اخراج‌شده نیشکر هفت‌تپه هستیم

فرماندار شهرستان شوش گفت: پیگیر بازگشت به کار ۲۰ کارگر اخراج‌شده از کارخانه نیشکر هفت‌تپه هستیم. وی افزود: شرکت در نامه‌ای به این کارگران اعلام کرده است که نیازی به خدمات آن‌ها ندارد و از این رو نسبت به عقد قرارداد مجدد با آن‌ها اقدام نشده است.

فرماندار شوش: پیگیر بازگشت ۲۰ کارگر اخراج‌شده نیشکر هفت‌تپه هستیم

به گزارش دیده بان ایران؛  فرماندار شهرستان شوش گفت: پیگیر بازگشت به کار 20 کارگر اخراج‌شده از کارخانه نیشکر هفت‌تپه هستیم.

عدنان غزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بحث اخراج 20 کارگر نیشکر هفت‌تپه اظهار کرد: قرارداد 20 کارگر نیشکر هفت‌تپه در تاریخ 31 شهریورماه امسال به اتمام رسیده و قرارداد آن‌ها تمدید نشده است.

وی افزود: شرکت در نامه‌ای به این کارگران اعلام کرده است که نیازی به خدمات آن‌ها ندارد و از این رو نسبت به عقد قرارداد مجدد با آن‌ها اقدام نشده است.

فرماندار شهرستان شوش تصریح کرد: از طریق مراجع مختلف پیگیر بازگشت به کار این کارگران به کارخانه نیشکر هفت‌تپه هستیم تا در صورت امکان مجددا در این مجموعه مشغول به کار شوند.

غزی ادامه داد: کار اصلی ما پیگیری مشکلات کارگران نیست اما در موارد خاص که مشکلاتی به این شکل برای کارگران به وجود می‌آید، مسایل را پیگیری می‌کنیم تا در صورت امکان شاهد حل آن‌ها باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر