کد خبر: 71357
A

نادر قاضی پور: نماینده ای که از منزل وی سرقت شده سید تقی کبیری نماینده مردم خوی است

در حالی که اخبار ضد و نقیضی از سرقت خانه نماینده مجلس در رسانه‌ها منتشر شده، نادر قاضی پور نام سید تقی کبیر نماینده خوی را به عنوان مال باخته اعلام کرد.

نادر قاضی پور: نماینده ای که از منزل وی سرقت شده سید تقی کبیری نماینده مردم خوی است

به گزارش دیده بان ایران،  بعد از ظهر روز شنبه خبری در رسانه‌ها منتشر شد که حکایت از سرقتی بزرگ از منزل یکی از نمایندگان مجلس داشت. در اخبار منتشر شده از سرقت بیش از 3 میلیارد تومان وجه نقد که شامل 4 میلیارد ریال پول ایرانی و حدودی 200 هزار دلار به صورت ارز سخن به میان آمده بود.

بسیاری از مخاطبان و فعالین مجازی از این خبر ابراز تعجب کرده و آن میزان پول نقد موجود در منزل یک نماینده را شگفت آور عنوان کرده بودند و برخی نیز با تقدیر از سارق، اقدام او را تحسین نمودند!

این خبر که پس از انتشار بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت در همان ابتدا تکذیب شد. محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس نیز با انتشار توئیتی این اخبار را در راستای تخریب مجلس و نهاد قانون گذاری مطرح کرده بود.

اما ساعاتی پیش خبرگزاری ایلنا به نقل از یک منبع آگاه، خبر سرقت میلیاردی از منزل نماینده مجلس را تایید کرده و با اصلاح خبر، مبلغ سرقت شده را علاوه بر پول ایرانی مبلغ 250 هزار یورو مطرح کرده است.

نکته جالب توجه در تایید خبر سرقت از منزل نماینده مجلس توسط خبرگزاری ایلنا، حوزه انتخابیه این نماینده است. ایلنا مدعی است نماینده‌ای که از خانه او سرقت میلیاردی انجام یافته نماینده یکی از حوزه های انتخابی استان آذربایجان غربی است.

اما روایت نادر قاضی پور در خصوص سرقت از منزل نماینده مجلس متفاومت است. وی در گفت‌وگویی، در این خصوص اظهار داشت: فردی که از منزل وی سرقت انجام شده است، آقای سید تقی کبیری نماینده مردم خوی است.

وی می‌افزاید: مقدار و حجم مبلغ سرقت شده از منزل ایشان آن چیزی نیست که در رسانه ها منتشر شده و موارد سرقتی بیشتر مربوط به طلاهای موجود در خانه این نماینده است./ آناج

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر