کد خبر: 71433
A

رئیس پلیس آگاهی: ۷۰ درصد سرقت ها به پراید اختصاص دارد

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی اعلام کرد: ۷۰ درصد سرقت ها به پراید اختصاص دارد که تقریبا ۹۰ درصد این سرقت ها نیز از سال ۸۶ به پایین است که اگر سهم ۱۲درصدی خودروساز به این آمار اضافه شود ۹۰ درصد سرقت ها به پراید تولیدی سال ۸۶ به پایین بر می گردد.

رئیس پلیس آگاهی: ۷۰ درصد سرقت ها به پراید اختصاص دارد

به گزارش دیده بان ایران؛  سردار محسن حسن خانی روز سه شنبه در گردهمایی بزرگ کارآگاهان سراسر کشور، افزود: در حوزه های مختلف باید افراد مسئول سازی را پای کار آوریم. می شود جلوی کسانی که امروز پرونده تولید می کنند را گرفت.  امروز در حوزه تصادف که خودروسازها نمی توانند جواب دهند بر این اساس چرا سازمان استاندارد، استانداردهایی را تعریف نمی کند که باید در این زمینه در حوزه مسئول سازی اقدام شود.

وی ادامه داد: با افزایش جرائم و مولفه های تاثیر گذار جرم، با مقدورات که پلیس داشته است و این مقدورات ثابت مانده، ناگزیر شده ایم روش های جدیدی را اتخاذ کرده تا بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم.

سردار حسن خانی گفت: پلیس آگاهی بیشترین ارتباط را با مردم دارد و این پلیس انسان محور است هر چند کل نیروی انتظامی، حرف اول را در زوینه نیروی انسانی می زند اما در آگاهی این مساله برجسته تر است.

وی گفت: کارگاهان پلیس آگاهی با پرکای و زحمات فراوان فوق جهادی کار کرده و بیش از آنچه در توانشان است، کار می کنند. با وجود محدودیت های کشف جرم که نسبت به ۱۲ سال پیش تغییرات زیادی را مواجه بوده ایم.  مجبویم برخی کارها را انجام داده تا رضایتمندی مردم و رهبری را پاسخگو باشیم باید اقدامات ویژه ای انجام داده که می تواند بخشی از کارهایی که برسر آگاهی ریخته را برون سپاری کرده نه اینکه به افراد شخصی بدهیم براین اساس  استفاده از ظرفیت بازنشسته ها الزام است.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت های دیگر استفاده کنیم که بالاترین ظرفیت هایی که با تحقیق به آن رسیدی،  استفاده از کارآگاهانی است که از کار بازنشسته شده اند.

سردار حسن خانی گفت: امروز کارآگاهان جنایی داریم که به مشاغل دیگر مشغول هستند که باید از ظرفیت آن ها در  مدت معین   استفاده کنیم

 وی به مسئول سازی اشاره کرد و گفت: وقتی تصادف و سرقت اتفاق می افتد به ناجا نگاه می کنند.

سردار حسن خانی به افزایش بهره وری اشاره  کرد و گفت: نیروهای خوبی درپلیس آگاهی داریم اگر از تمام ظرفیت ان ها استفاده کنیم  در حوزه کشف موفق عمل می کنیم که افزایش بهره وری مولفه های زیادی دارد که در این زمینه برنامه های خوبی داریم.

سردار حسن خانی به استفاده حداکثری از منابع موجود اشاره کرد وگفت: در زمینه سرقت که اولویت ما است باید اولویت تمام پلیس های تخصصی دیده شود، مهندس و نیروی انسانیو همه باید اولویتشان سرقت باشد. باید کارآگاهان به فنوفن و علم روز مجهز شوند و زمینه آن باید به وجود آید تا در کشف تحول ایجاد شود که این تحول منجر به کاهش جرائم کشف و افزایش کشف کامل و پیش دستانه جرم می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر