کد خبر: 71454
A

قاضی‌پور : مهرماه آمد و خبری از اجرای قانون اساسی و انتشار کتاب درسی به زبان ترکی نشد

یک نماینده مجلس در بیان تذکری گفت: مهرماه آمد و خبری از اجرای قانون اساسی و انتشار کتاب درسی به زبان ترکی نشد، وزیر و رئیس‌جمهور عملکرد خود را درخصوص اجرای مصوبات اعلام کنند.

قاضی‌پور : مهرماه آمد و خبری از اجرای قانون اساسی و انتشار کتاب درسی به زبان ترکی نشد

به گزارش دیده بان ایران؛ نادر قاضی‌پور در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور و معاون اول ریاست جمهوری گفت: به داد کشاورزان آذربایجان غربی و ارومیه مظلوم برسید، تگرگ به ۴۰ روستای ارومیه خسارت سنگین وارد کرده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز گوجه فرنگی، انگور و سیب درختی روی دست کشاورزان استان آذربایجان مانده است، چرا قیمت پایه خرید محصولات کشاورزی را اعلام نمی کنید؟ چرا به فکر مسکن کشاورزان و کارگران نیستید؟ دولت در این زمینه تدبیر کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: کشاورزان را با واردات بی رویه و عدم صدور مجوز صادرات به خاک سیاه نشانده اید.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بیان داشت: مهرماه آمد و خبری از اجرای قانون اساسی و انتشار کتاب درسی به زبان ترکی نشد، وزیر و رئیس جمهور عملکرد خود را درخصوص اجرای مصوبات اعلام کنند.

قاضی پور ضمن تاکید بر اجرای رتبه بندی معلمان گفت: لطفا مدارک تحصیلی معلمان را اعمال کنید و تکلیف حق التدریسی ها، نهضتی ها، شرکتی ها و معلمان مدارس غیرانتفاعی را مشخص کنید، بعد حرف بزنید. مصاحبه نکنید، بلکه بفرمایید برای مردم چکار کرده اید؟

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس تاکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی به وضعیت کشاورزان استان آذربایجان غربی رسیدگی کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر