کد خبر: 71683
A

«خط دادن» عباس ایروانی به امیر رضا رفیعی در جلسه دادگاه / تصاویر

در سومین جلسه رسیدگی به پرونده «گروه عظام»، «امیررضا رفیعی» متهم ردیف دوم این پرونده، به بیان دفاعیات خود در برابر اتهامات انتسابی در کیفرخواست پرداخت. از جمله نکات جالب توجه در دادگاه امروز، زمانی بود که نماینده دادستان از «رفیعی» درباره اینکه چرا کالای وارداتی خود را بجای بند ٩ قانون، ذیل بند ٦ معرفی کرده، سوال کرد و رفیعی نیز مشغول توضیح شد. در این هنگام بود که «عباس ایروانی» متهم ردیف اول که کنار تریبون اخذ دفاعیات از متهم نشسته بود، با پای خود به رفیعی زد و به نوعی به او «خط داد» تا اظهاراتش را اصلاح کند.

«خط دادن» عباس ایروانی به امیر رضا رفیعی در جلسه دادگاه / تصاویر
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در سومین جلسه رسیدگی به پرونده «گروه عظام»، «امیررضا رفیعی» متهم ردیف دوم این پرونده، به بیان دفاعیات خود در برابر اتهامات انتسابی در کیفرخواست پرداخت.
 از جمله نکات جالب توجه در دادگاه امروز، زمانی بود که نماینده دادستان از «رفیعی» درباره اینکه چرا کالای وارداتی خود را بجای بند ٩ قانون، ذیل بند ٦ معرفی کرده، سوال کرد و رفیعی نیز مشغول توضیح شد.
 در این هنگام بود که «عباس ایروانی» متهم ردیف اول که کنار تریبون اخذ دفاعیات از متهم نشسته بود، با پای خود به رفیعی زد و به نوعی به او «خط داد» تا اظهاراتش را اصلاح کند.
این عکس‌ها در زمانی بوده که امیررضا رفیعی متهم ردیف دوم این پرونده و  قائم مقام گروه «عظام» پشت تریبون درحال پاسخ به سوال نماینده دادستان بوده و ایروانی هم به پای رفیعی زده!

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر