کد خبر: 71699
A

دنیزلی:تراکتور ما را تا پایان فصل در رده‌های بالای جدول می‌بینید

مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور با شروع دوران تعطیلی تمرینات این تیم راهی ترکیه شد تا به استراحت بپردازد. این مربی پا به سن گذاشته، توانسته با آماری بسیار خوب و قابل دفاع، تراکتور را پس از سپاهان در بالای جدول رده‌بندی حفظ کند.

دنیزلی:تراکتور ما را تا پایان فصل در رده‌های بالای جدول می‌بینید

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور با شروع دوران تعطیلی تمرینات این تیم راهی ترکیه شد تا به استراحت بپردازد. این مربی پا به سن گذاشته، توانسته با آماری بسیار خوب و قابل دفاع، تراکتور را پس از سپاهان در بالای جدول رده‌بندی حفظ کند.

او با اینکه در مسافرت به سر می برد، اما پاسخگوی چند سوال جام جم بود و در پاسخ به سوالی که در مورد شرایط تراکتور مطرح کردیم، این طور پاسخ داد: «ترجیح من استفاده از بازیکنان جوان در کنار بازیکنان با تجربه است. تیمی که در اختیار داریم یاران باتجربه ای مثل اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و بازیکنان خارجی قدرتمندی در اختیار دارد که در کنار بازیکنان جوان می توانند شادابی و نشاط خاصی به مدل تاکتیکی ما در زمین بازی بدهند. این مسئله برای من از اهمیت فوق‌العاده‌ای بهره‌مند است چون مثل مثل زمانی که در پاس یا پرسپولیس بودم، می خواهم بعد از اتمام دوران خودم در تراکتور نیز جوانان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کنم.» 

پیرمرد محبوب ترکیه ای در فوتبال ایران، اضافه کرد: «هدف اصلی من این موضوع است که همه از فوتبال لذت ببرند. باید راهکاری برای رقم خوردن این اتفاق هم پیدا کنیم. باتجربه ها، بازی را کنترل می کنند و بازیکنان جوان می توانند هیجان را بالا ببرند. در این بین می توانیم از تجربه بازیکنان خارجی  هم استفاده کنیم. من هنوز زمان می خواهم تا تیمم بازی به بازی بهتر شود.» 

او در خصوص آخرین بازی تیمش که مقابل پارس‌ جنوبی ‌جم انجام داد و با برد یک بر صفر همراه بود، افزود: «من هرگز به تعداد گل‌ها اهمیتی نمی‌دهم چون ما فقط دنبال پیروزی در همه بازی ها هستیم. مهم نیست یک گل می زنیم یا چند گل؛ فقط می‌خواهیم ۳ امتیاز را بگیریم. البته مقابل پارس جنوبی، همه آنهایی که بازی را دیدند، می دانند غیر از گلی که زدیم، حداقل 5، 6 موقعیت فوق العاده گلزنی دیگر ساختیم. با این حساب مشکل ما طراحی حمله نیست، فقط باید از این حملات به نحو بهتری استفاده کنیم. از سوی دیگر تیم پارس جنوبی هم تیمی پر قدرت و با تجربه بود. آنها برای کسب بهترین امتیاز ممکن به تبریز آمده بودند و حتی شنیدم ۲ یا ۳ روزه قبل از بازی در تبریز اردو داشتند. با این حال تیم ما به پیروزی رسید و این اتفاق، شایستگی بازیکنانم را نشان می دهد.»

 دنیزلی در خصوص عملکرد خط دفاعی تیمش که هنوز از شروع لیگ نوزدهم تا به حال گلی دریافت نکرده ادامه داد: «یک دروازه‌بان ملی پوش به همراه ۴ بازیکن جوان و تاکتیکی در اختیار دارم که فعالیت آنها باعث شده دروازه مان را بسته نگه داریم. این روند را باید تا پایان لیگ ادامه بدهیم. البته نمی‌توانم تضمین بدهم که دیگر گلی  نمی‌خوریم اما می‌توانم بگویم در هر بازی محکم تر و شجاع تر بازی خواهیم کرد تا دروازه مان را بیمه کنیم. همچنین از عملکرد همه بازیکنان در فاز تهاجمی، هافبک‌ها و مدافعان متشکرم و امیدوارم محمدرشید مظاهری بتواند در این فصل، همه رکوردها را به خودش اختصاص بدهد. واقعیت این است که ما با همین شرایط می‌ توانیم تا پایان فصل مدعی بمانیم و مطمئنم هواداران تراکتور باید همیشه ما را بالای جدول ببینند.» 

 سرمربی تراکتور با اشاره به دیدار خود با مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، درست چند ساعت مانده به بازی با پارس جنوبی گفت: «دیدار بسیار خوبی بود. ویلموتس را به عنوان یک مربی جوان اما باتجربه و جنتلمن می شناسم و مطمئنم او با تیم ملی فوتبال ایران بهترین نتایج ممکن را رقم می‌زند چون مربی بزرگی است که برای ایجاد تحول به فوتبال ایران آمده است. قطعا دستاوردهای بزرگی را به دنبال خود می آورد اما ما با این مربی در خصوص برنامه‌های تیم ملی و باشگاهی هم صحبت کردیم. امیدوارم اتفاقات خوبی در این زمینه رقم بخورد. البته من مسائلی را مطرح کردم ولی فکر می‌کنم ایجاد هماهنگی بین تیم ملی و رقابت های باشگاهی به جلسات بیشتری احتیاج دارد.»

دنیزلی در نهایت اضافه کرد: «به زودی با شروع دور جدید تمرینات به تبریز برمی گردیم و می‌خواهیم مثل همیشه در هر دو تورنمنت لیگ و جام حذفی به عنوان مدعی اول، کارمان را دنبال کنیم. از هواداران هم متشکرم و از آنها می خواهم با انرژی بیشتری در باقی فصل ما را حمایت کنند.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر