کد خبر: 71792
A

طومار متخصصین و کارگران گروه خودرو سازی عظام از رییس قوه قضاییه

متخصصین، مدیران و کارگران و کارکنان گروه قطعه سازی عظام با امضای طومارهایی خطاب به حجت السلام رییسی، رییس قوه قضاییه نوشتند: « روا نیست چنین انسانی که خود و خانواده اش ذاکراهل بیت بوده و روضه ابا عبدا... علیه السلام را بپا می‌دارند و همچنین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند را با این اتهامات محاکمه نمایند.»

طومار متخصصین و کارگران گروه خودرو سازی عظام از رییس قوه قضاییه
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ متخصصین، مدیران و کارگران و کارکنان گروه قطعه سازی عظام با امضای طومارهایی خطاب به حجت السلام رییسی، رییس قوه قضاییه نوشتند: « روا نیست چنین انسانی که خود و خانواده اش ذاکراهل بیت بوده و روضه ابا عبدا... علیه السلام را بپا می‌دارند و همچنین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند را با این اتهامات  محاکمه نمایند.»

 

متن نامه به شرح زیر است
ریاست محترم قوه قضائیه
حضرت آیة الله رئیسی

 

با سلام و احترام

 

ما امضا کنندگان این طومار گواهی میدهیم که آقای عباس ایروانی رئیس گروه عظام در تمامی مدت سی سال کار تولیدی همواره برای پیشرفت صنعت این مملکت زحمات شبانه روزی کشیده است وعلاوه بر آنکه خود مقید به رعایت واجبات و مستحبات است، در تمامی این مدت بعنوان پدری دلسوز برای قشر کارگری تولیدی زحمات زیادی کشیده است.
 لذا روا نیست چنین انسانی که خود و خانواده اش ذاکراهل بیت بوده و روضه ابا عبدا... علیه السلام را بپا میدارند و همچنین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند را با این اتهامات  محاکمه نمایند.
این گواهی و شهادت با در نظر گرفتن خداوند و رسول خدا صلی ا... علیه و آله و امام زمان علیه السلام امضا شده است و تمامی امضا کنندگان حاضر به شهادت در دادگاه عدل الهی می باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر