کد خبر: 71811
A

وزیر کار ادعا کرد: مردم در آرامش کامل زندگی می‌کنند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته نیروی انتظامی با کارکنان نیروی انتظامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفت و گو کرد.

وزیر کار ادعا کرد: مردم در آرامش کامل زندگی می‌کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد شریعتمداری در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی این وزارتخانه با تبریک هفته نیروی انتظامی از تلاش‌های آنها قدردانی کرد و گفت: رسیدگی به وضعیت معتادین متجاهر، زنان سرپرست خانوار وکودکان کار از سرفصل های کار مشترک ما و نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به علاقه شخصی خود به نیروی انتظامی با ذکر خاطراتی از سوابق حضور و فعالیتش درکمیته کلانتری زمان انقلاب گفت: این مجموعه، مجموعه پرخدمتی است و صیانت از کارهای مهمی در زمین، دریا، هوا و همچنین مرزها برعهده آنهاست. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ارج امنیت مجهول است و تا زمانی که مصیبتی پیش نیاید کسی قدر و ارزش آن را نمی داند.

شریعتمداری افزود: پشتیبانی نیروی انتظامی مهم ترین پشتوانه امنیت کشور است. در سفرهای استانی هرجا حضور پیدا کردیم امنیت بالا بود، مردم امروز امنیت دارند و در آرامش کامل زندگی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه شاکی و متشاکی به پلیس پناه می برند و از او  امنیت می خواهند خاطر نشان کرد: مردم هرکجا احساس نا امنی می کنند به پلیس پناه می برند و شما به این دلیل جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارید و سعی کنید این جایگاه را حفظ کنید تا مردم بدانند شما ملجاء و پناه شان هستید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شما می توانید رضایتمندی و علاقه مندی بیشتری به نظام بیافرینید.

در پایان این دیدار از کارکنان نیروی انتظامی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اهداء لوح، تقدیر شد./ روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر