کد خبر: 71823
A

آقای رمضان زاده بر اساس واقعیت حرف بزنید نه بر اساس ادعاهای لابی گران و دلالان!

نور الدین عبدالله پور فعال سیاسی در یادداشتی نوشت؛ آیا کسی اصلاح طلب اصول گرا سراغ دارد که حداقل در طی چند سال اخیر یک مقاله علمی،تحقیقی.تخصصی در حوزه سیاسی و اجتماعی یا دیگر موضوعات روزمره از عبدالله رمضان زاده منتشر شده باشد.قطعا جواب منفی استاما او مدام توییت می زند با اطلاعاتی غلط ،ضد و نقیض و حب و بغض ها البته کور ،خنثی و بی اثر به دنبال حاشیه سازی برای دولت است.

آقای رمضان زاده بر اساس واقعیت حرف بزنید نه بر اساس ادعاهای لابی گران و دلالان!
دیده بان ایران- نور الدین عبدالله پور فعال سیاسی در یادداشتی نوشت؛ آیا کسی اصلاح طلب اصول گرا سراغ دارد که حداقل  در طی چند سال اخیر یک مقاله علمی،تحقیقی.تخصصی در حوزه سیاسی و اجتماعی یا دیگر موضوعات روزمره  از عبدالله رمضان زاده منتشر شده باشد.قطعا جواب منفی استاما او مدام توییت می زند با اطلاعاتی غلط ،ضد و نقیض و حب و بغض ها  البته کور ،خنثی و بی اثر  به دنبال حاشیه سازی برای دولت است. 

 

بیاد دارم در سفر دکتر روحانی به آذربایجان شرقی عبدالله رمضان زاده در قامت یک‌دلواپس در توییتی غیر واقعی اظهار داشته بود؛ دانش آموزان  را با اتوبوس از شهرهای همجوار به  برای  استقبال رییس جمهور به  استادیوم اورندامری که در دولت سابق  بیشتر مرسوم  و متداول بود استاندار وقت و‌ معاون سیاسی این ادعاها را تکذیب کردند. 
 
وقتی از ایشان سوال کردم آدرس جایی را داد که آن فرد در عطش رسیدن و تصاحب معاونت سیاسی و امنیتی  استانداری ناکام مانده بود را به ما داد ؛ کاری که تندرو ترین مخالفان دولت نکردند. عبدالله رمضان زاده دلواپس تر از آنهابا خلاف گویی پیشی گرفتو بر دروغ گویی خود با بی اخلاقی سیاسی سرپوش گذاشت. 
 
در تازه ترین اقدام این فعال سیاسی اصلاح طلب  به دکتر روحانی توصیه می کند؛ 
وزیری که برای ماندن لابی می کند نباید در کابینه باشد. انگار یادش رفته کسی که بیشترین تلاش به همراه دوست همفکر رمضان زاده برای ماندن داشت همانا محمد شریعتمداری وزیر سابق صمت و وزیر فعلی کار است. 
 
کسی نیست که نداند ردپای عبدالله رمضان زاده در لابی گری برای همفکرانش تا کجاها دیده شده و نفوذ رخنه کرده اند نمونه های بی شماری را می شود شمرد و نام برد و به افشاگری تمام عیار  دست زد. اما گویی رضا رحمانی با سابقه ۱۲ سال عضویت و‌ریاست در کمیسیون صنایع و معادن،نماینده شهر صنعتی تبریز راه بازار مکاره دلالان ،لابی گران ،کاسبان سیاسی منفعت جو  را بسته و مسدود کرده است.
 
چنانکه در ظرف یکسال وزارت این چنین با برآشفتگی و سراسیمه مورد انتقاد کسانی قرار می گیرد در روی صحنه و پشت صحنه به لابی گران سهم خواه  معروف هستند
پر واضح است وزیری که اصلا اهل گفتگو.تعامل و لابی کردن برای پیشبرد اهداف و ماموریت های سازمانی خود نباشد وزیر نیست اما نکته با اهمیت تر اینکه آنچه باعث تاسف عمیق استدود بی خردی ها ،بی تدبیری  و تندروی ها با فهم غلط از شرایط و موضوعات سیاسی  امثال رمضان زاده ها به چشم اعتبار  جریان اصلاحات و افول سرمایه اجتماعی اصلاح گران جامعه می رود. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر