کد خبر: 71876
A

هشدار فلاحت‌پیشه درباره تند شدن ادبیات نمایندگان در ماه‌های آخر عمر مجلس

عضو کمیسیون امنیت ملی می گوید: بخشی از تند شدن ادبیات کنونی ناشی از تحمیل فضای انتخاباتی بیرون مجلس به فضای داخلی است یعنی برخی جریانات سیاسی هستند که هدفشان ایجاد چنین فضای تبلیغاتی است تا کرسی‌های امروز مجلس یا حداقل بخشی از آن را به نفع خود بسوزانند و به همین منظور این ادبیات را از بیرون تزریق می‌کنند.

هشدار فلاحت‌پیشه درباره تند شدن ادبیات نمایندگان در ماه‌های آخر عمر مجلس

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حشمت الله فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در بخشی از یادداشت خود درباره حواشی اخیر درباره مجلس و تخریب و تخطئه نمایندگان گفت: بخشی از هجمه‌هایی که صورت می‌گیرد ناشی از عملکرد خود نمایندگان مجلس است. آنها می‌توانند راحت‌تر با هم صحبت کنند همانطور که در دو سال و نیم اول مجلس این اتفاق افتاد و نمایندگان به خوبی با یکدیگر صحبت کردند.

 

وی می گوید: متاسفانه بخشی از تند شدن ادبیات کنونی ناشی از تحمیل فضای انتخاباتی بیرون مجلس به فضای داخلی است یعنی برخی جریانات سیاسی هستند که هدفشان ایجاد چنین فضای تبلیغاتی  است تا کرسی‌های امروز مجلس یا حداقل بخشی از آن را به نفع خود بسوزانند و به همین منظور این ادبیات را از بیرون تزریق می‌کنند. در همین راستا برخی افراد که از این ادبیات تند در مجلس استفاده می‌کنند رفتارشان به گونه‌ای است که گویا دقایقی پیش، از یک میتینگ انتخاباتی آمده‌اند و بعد همان نظرات را وارد مجلس می‌کنند.

فلاحت پیشه همچنین نوشته است: ما باید بپذیریم این مجلس هفت الی هشت ماه دیگر بیشتر وقت ندارد و در این مدت باید نمایندگان مراقبت کنند که آسیبی به این مجلس وارد نکنند که البته این آسیب دارد وارد می‌شود.

منبع:خبرانلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر