کد خبر: 71963
A

گزارشی درباره ماجرای آتش سوزی هفته گذشته شیراز پنل / کارخانه محصولات تقلبی اسنوا فاجعه آفرید/ مدیر شیراز پنل: تقلبی بودن محصولات پتروشیمی دلیل آتش سوزی بود

هفته گذشته دیده بان ایران خبر آتش سوزی در یکی از بزرگترین کارخانه های کشور به نام شیراز پانل منتشر کرد این خبر ابتدا در صفحه ی اینستاگرام شرکت شیراز پانل هم بازنشر یافت . همین امر سبب شد مدیر این کارخانه واکنش نشان دهد

گزارشی درباره ماجرای آتش سوزی  هفته گذشته شیراز پنل / کارخانه محصولات تقلبی اسنوا فاجعه آفرید/ مدیر  شیراز پنل: تقلبی بودن محصولات پتروشیمی دلیل آتش سوزی بود

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ دوسال و پنچ ماه پیش رئیس جمهور حسن روحانی با حضور در منطقه ویژه پارس، طرح پلی استایرن گروه صنعتی انتخاب( اسنوا) با ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار تن  درسال رابه طور رسمی مورد بهره برداری قرار داد. این شرکت آنطور که گفته می شود بزرگترین تولید کننده پلی استایرن انبساطی خاورمیانه خواهد بود. اما باید پرسید که آیا تجربه و کیفیت لازم برای این مسئله وجود دارد یا خیر؟ وجود برخی شواهد شائبه هایی را در این زمینه به وجود می آورد.

هفته گذشته دیده بان ایران خبر آتش سوزی در یکی از بزرگترین کارخانه های کشور به نام شیراز پانل منتشر کرد این خبر ابتدا در صفحه ی اینستاگرام شرکت شیراز پانل هم بازنشر یافت .

 

علت این اتفاق آنطور که در صفحه اجتماعی این کارخانه ذکر شده تقلبی بودن مواد پتروشیمی شرکت اسنوا که اخیراً در حوزه ی پتروشیمی نیز فعالیت می کند بوده زیرا قرار بود این مواد در رده ی کند سوز فروخته شود اما موارد ارسال شده کاملا بسوز بوده و متأسفانه خسارات زیادی را را به بار آورده است. حجم این آتش سوزی آنقدر زیاد بوده که در مدت ده دقیقه کلیه ی ماشین آلات و سوله شرکت شیراز پانل سوخته شد.

 نمازی از مدیران ارشد شرکت شیراز پانل در گفت و گویی از جزئیات ماجرا اطلاعات بیشتری  منتشر کرد نمازی با بیان اینکه این موضوع در دست تحقیق است گفت: فعلا از بیان جزئیات معذوریم اما در ۷ تا ۱۰ روز آینده می توانیم این اطلاعات را در اختیار رسانه ها قرار دهیم. نمازی در پاسخ به پرسش تأئید یا عدم تأئید علت آتش سوزی که گفته می شود به علت تقلبی بودن مواد پتروشمی اسنوا بوده اظهار کرد: این موضوع کاملا تأئید شده است اما برای اینکه جزئیات بیشتری از آن به دست بیاید نیازمند اتمام تحقیقات هستیم. مدیر ارشد شرکت شیراز پانل درباره ی حجم خسارات وارده نیز گفت: خسارات زیادی به کارخانه وارد شده اما میزان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

اسنوایی ها که شعار روی ما حساب کنید را برای خود برگزیده اند با این اتفاق جا دارد به دو پرسش پاسخ دهند که روی چه چیزی با این وضعیت می توان حساب کرد و آیا بروز این حوادث که می شد با کمترین نظارتها از آن جلوگیری کرد اعتماد مردم به کالا و محصولات ایرانی را تحت الشعاع قرار نمی دهد؟

لازم به ذکرست طی روزهای آینده خیرهای تکمیلی درباره ی ابعاد این ماجرا و جزئیات آن از همین رسانه منتشر خواهد شد.

منبع: وقت خبر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر