کد خبر: 71995
A

پلیس: بدون اغماض با رانندگان مست برخورد می‌کنیم

رئیس پلیس تهران گفت: با رانندگان مست بدون اغماض برخورد خواهد شد چرا که اینگونه افراد با رانندگی خود در حالت مستی ‌می‌توانند مشکلات بسیاری را ایجاد کنند.

پلیس: بدون اغماض با رانندگان مست برخورد می‌کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار حسین رحیمی در کمیسیون تحول راهور با تأکید بر اهمیت و ضرورت موضوع آموزش، خطاب به نیروهای پلیس راهور اظهار کرد: نحوه صحیح برخورد با مردم، انجام صحیح مأموریتها، آداب برخورد با ارباب رجوع و نیروهای تحت امر خود را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهید.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه بر اساس نظرسنجی یکی از مراکز مطالعاتی و نظرسنجی معتبر کشور، پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت در خدمت‌رسانی، جلب و کسب اعتماد عمومی در سطح همه سازمانها قرار دارد، گفت: خدمت به مردم توفیق و افتخار بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم چرا که مردم ما مردمی خوب و نجیب هستند که در تمام صحنه‌های انقلاب حضور فعال و دشمن شکنی داشتند. 

این مقام انتظامی با تأکید بر لزوم برخورد با برخی جرایم حوزه راهنمایی و رانندگی که خطرات و آسیبهای بسیاری را به همراه خواهند داشت، خاطرنشان کرد: با رانندگان مست بدون اغماض برخورد خواهد شد چرا که اینگونه افراد با رانندگی خود در حالت مستی ‌می‌توانند مشکلات بسیاری را ایجاد کنند و جان افراد بی گناه بسیاری را به خطر اندازند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر