کد خبر: 72053
A

گیلان؛ تخریب پل شهر اسالم تالش در اثر سیلاب

تا اطلاع ثانوی و بازسازی پل، ارتباط اسالم با نقاط مختلف شهرستان تالش از طریق کمربندی برقرار می شود و برای کاهش ترافیک و مشکلات ناشی از بارندگی تلاش می کنیم.

گیلان؛ تخریب پل شهر اسالم تالش در اثر سیلاب

به گزارش دیده بان ایران؛  بخشدار اسالم شهرستان تالش از شکستگی و درحال تخریب بودن پل مرکز این شهر در اثر بارندگی و سیلاب خبر داد و رانندگان را به عبور از جاده کمربندی توصیه کرد.

علی درمانی گفت: پل اصلی شهر اسالم به دلیل ترمیم نشدن و درپی بارش های شب گذشته خسارت دیده و در حال تخریب است.

وی افزود: تا اطلاع ثانوی و بازسازی پل، ارتباط اسالم با نقاط مختلف شهرستان تالش از طریق کمربندی برقرار می شود و برای کاهش ترافیک و مشکلات ناشی از بارندگی تلاش می کنیم.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش نیز بر ممنوعیت تردد از پل اسالم تاکید کرده و برنامه ریزی برای بازسازی آن را خواستار شده است.

بخش اسالم تالش حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و امتداد پل اصلی شهر اسالم حدود ۸۰ متر است.

رئیس اداره هواشناسی تالش میزان بارندگی تا لحظه ارسال این خبر را ۱۱۹.۶ میلیمتر، دمای هوا را ۱۷.۳ درجه و رطوبت آن را ۸۷ درصد اعلام کرد.

افشین حمیدنژاد گفت: با توجه به کاهش ابرها و قطع بارش ها، از فردا دمای هوا افزایش یافته و شرایط پایدار جوی حاکم خواهد شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر