کد خبر: 72100
A

ستاد بحران به وضعیت سیل زدگان صومعه سرا رسیدگی کند

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با انتقاد از بی تفاوتی ستاد مدیریت بحران نسبت به سیل اخیر در استان گیلان خواستار دستور هیات رئیسه برای ورود ستاد بحران به این موضوع شد.

ستاد بحران به وضعیت سیل زدگان صومعه سرا رسیدگی کند

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدکاظم دلخوش اباتری در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، 22 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیل اخیر استان گیلان عنوان کرد: این سیل در شهرستان صومعه سرا طی چند روز اخیر خسارت های جانی و مالی بسیاری را به دنبال داشته و حوزه انتخابیه بنده را مورد آسیب قرار داده است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس خطاب به هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: باید دستوری صادر شود تا ستاد مدیریت بحران به این موضوع ورود کند، در سیل ابتدای سال و سال های گذشته مردم استان گیلان همواره در کمک رسانی به سیل زدگان پیش قدم بودند بنابراین باید دستوری صادر شود تا مسئولان کشوری نیز در کنار مسئولان بومی به داد مردم سیل دیده برسند.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش نیز عنوان کرد: در حال حاضر معلمان حق التدریس و پیش دبستانی با وجود 14 سال سابقه کار کنار گذاشته می شوند و این در حالی است که آموزش و پرورش با کمبود نیرو مواجه بوده و از سرباز معلم و نیروهای بازنشسته استفاده می کند.

وی اضافه کرد: تعیین تکلیف نیروهای خدمتی آتش نشان نیز باید در دستورکار دولت قرار گیرد.

دلخوش خطاب به وزیر ارتباطات نسبت به مخدوش بودن خطوط مخابراتی حوزه انتخابیه اش نیز انتقاد کرد./

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر