کد خبر: 72114
A

کارگران آذر آب اراک راه‌آهن سراسری را بستند

علی آقازاده، استان‌دار مرکزی، ساعتی‌پیش در تجمع کارگران آذرآب اراک حاضر شده و با آن‌ها را از جزییات پی‌گیری‌های‌اش برای تعیین تکلیف این شرکت سخن‌گفته است. کارگران که ریل راه‌آهن را بسته‌بودند، پس‌از حضور استان‌دار، تجمع اعتراضی‌شان را به کنار ریل آورده‌اند. کانال‌های خبری اراک، ساعتی پیش خبر دادند کارگران آذرآب اراک در اعتراض به حقوق‌های عقب‌افتاده‌شان و روشن‌نشدن تکلیف مالکیت این کارخانه، امروز مسیر ریل‌ راه آهن سراسری را در اراک بستند.پس از انتشار شایعه واگذاری هپکو به دولت؛ کارکنان آذرآب هم خواستار واگذاری مالکیت این شرکت شدند

کارگران آذر آب اراک راه‌آهن سراسری را بستند
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ علی آقازاده، استان‌دار مرکزی، ساعتی‌پیش در تجمع کارگران آذرآب اراک حاضر شده و با آن‌ها را از جزییات پی‌گیری‌های‌اش برای تعیین تکلیف این شرکت سخن‌گفته است.

 کارگران که ریل راه‌آهن را بسته‌بودند، پس‌از حضور استان‌دار، تجمع اعتراضی‌شان را به کنار ریل آورده‌اند.

 
کانال‌های خبری اراک، ساعتی پیش خبر دادند کارگران آذرآب اراک در اعتراض به حقوق‌های عقب‌افتاده‌شان و روشن‌نشدن تکلیف مالکیت این کارخانه، امروز مسیر ریل‌ راه آهن سراسری را در اراک بستند.

 

کارگران آذرآب بخشی از حقوق‌ عقب‌افتاده‌شان را هفته پیش دریافت کردند ولی هنوز حقوق شهریورماه‌شان را نگرفته‌اند.

 

چندی‌پیش بسته‌شدن ریل‌ راه‌آهن سراسری از سوی کارگران معترض کارخانه هپکوی اراک، به درگیری با پلیس و دست‌گیری برخی معترضان انجامید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر