کد خبر: 72154
A
حسن روحانی،‌ رئیس‌جمهوری در اجلاس وزرای بهداشت:

امروز می‌توانیم به احیاء دریاچه ارومیه مطمئن باشیم/ دولت 14 میلیون ایرانی را از طوفان نمک نجات داد/ امید به زندگی ایرانیان از 56 سال به 76 سال رسیده است

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه یکی از اقدامات این دولت نجات 14 میلیون انسان ایرانی از طوفان نمک بوده است، گفت: اگر اقدام دولت در احیا دریاچه ارومیه نبود شهری به نام تبریز وجود نداشت.

امروز می‌توانیم به احیاء دریاچه ارومیه مطمئن باشیم/ دولت 14 میلیون ایرانی را از طوفان نمک نجات داد/ امید به زندگی ایرانیان از 56 سال به 76 سال رسیده است
به گزارش دیده بان ایران؛ حسن روحانی،‌ رئیس‌جمهوری صبح امروز(سه‌شنبه) در اجلاس وزرای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، بیان کرد: برای جمهوری اسلامی ایران باعث افتخار است که در طول 40 سال گذشته انقلاب اسلامی به طور متوسط هر سال 6 ماه بر امید زندگی مردم افزوده شده است و در طول این 40 سال امید به زندگی از 56 سال به 76 سال ارتقاء یافته است.

 

وی افزود: این یکی از از خدمات همه پزشکان و تلاشگران نسبت به استقرار صحت و سلامت در این کشور است. دولت یازدهم و دوازدهم از سال 2013 یعنی در طول این 6 سال همه تلاش و افتخارش بر این بوده که به عنوان دولت سلامت و دولت محیط زیست باشد و کاری که این دولت برای سلامت و محیط زیست انجام داده است قابل مقایسه با ادوار گذشته نیست.

 

روحانی تاکید کرد: یکی از اقدامات این دولت نجات 14 میلیون انسان ایرانی از طوفان نمک بوده است. احیاء دریاچه ارومیه به عنوان اولین تصمیم دولت در روز اول تشکیل دولت یازدهم بود. امروز می‌توانیم به احیاء دریاچه ارومیه مطمئن باشیم و اگر اقدامات دولت نبود شهری به نام تبریز وجود نداشت و 14 میلیون نفر در غرب ایران مهاجرات کرده بودند و تمام باغات از بین رفته بودند.

 

ادامه دارد ...

 

منبع: مهر 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر