کد خبر: 72739
A

ترامپ: من خودم یک تیم هستم!

پایگاه خبری هیل نوشت : رئیس‌جمهور آمریکا لزوم تشکیل یک تیم حمایتی برای دفاع از وی علیه تحقیقات استیضاح به رهبری دموکرات‌های مجلس نمایندگان را رد کرد.

ترامپ: من خودم یک تیم هستم!

به گزارش سرویس بین الملل سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛پایگاه هیل، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به خبرنگاران در مقابل کاخ سفید گفت: من هیچ تیمی ندارم. همه درباره تیم صحبت می‌کنند. من به شخصه یک تیم هستم. من هیچ کار اشتباهی انجام نداده‌ام.

 

این اظهارات به عنوان بخشی از جنجال طولانی مدت علیه تحقیقات استیضاح مطرح شد؛ تحقیقاتی که ترامپ آن را به عنوان یک توافق ساختگی حول محور تماس تلفنی‌اش با رئیس جمهور اوکراین محکوم کرد.

وی همچنین گفت: اگر نتیجه‌ای از این تحقیقات حاصل شود کشور را به یک رکود اقتصادی خواهد کشاند.

ترامپ ضمن زیر سوال بردن اینکه چطور دموکرات‌ها می‌توانند یکی از موفق‌ترین روسای جمهوری آمریکا را استیضاح کنند، گفت: به نظر من اگر این پیگیری موهومات ساختگی که دموکرات‌ها آن را به راه انداخته‌اند نتیجه‌ای داشته باشد شما شاهد یک رکود و کسادی خواهید بود که آمریکا هرگز چنین چیزی را به خود ندیده است.

دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا تحقیقات استیضاحی را در خصوص اتهاماتی دال بر اینکه ترامپ با تحت فشار گذاشتن دولت کی‌یف برای تحقیق از رقیب سیاسی داخلی‌اش از قدرت‌اش سوءاستفاده کرده به راه انداختند. تاکنون چندین تن از مقامات سابق دولت واشنگتن در جریان این تحقیقات شهادت داده‌اند؛ شهادت‌هایی که علیه ترامپ بوده‌اند. تأکید ترامپ بر اینکه وی به کمک بیشتر برای مبارزه با تحقیقات استیضاح نیاز ندارد در حالی مطرح شد که بسیاری از اعضای حزب جمهوری‌خواه نسبت به فقدان یک پیام هماهنگ شده کاخ سفید در خصوص این موضوع ابراز خشم و عصبانیت کردند.

کاخ سفید بارها لزوم تشکیل یک اتاق جنگ برای مبارزه با استیضاح را کم اهمیت جلوه داده و تأکید کرده که ترامپ مرتکب هیچ کار اشتباهی نشده است.

استفانی گریشام سخنگوی کاخ سفید روز پنج‌شنبه گفته بود ما نهایت تلاش‌مان را انجام می‌دهیم، ارائه پیام‌های صادقانه کار دشواری نیست اما رئیس جمهور هیچ کار اشتباهی انجام نداده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر