کد خبر: 72795
A

یک نماینده مجلس از احتمال زنده بودن ابوبکر البغدادی گفت!

حجت‌الاسلام سالک، نماینده مجلس گفت: اطلاعاتی که از منطقه کشته شدن ابوبکر البغدادی می‌رسد تصریح می‌کند که هیچ هواپیما یا بالگرد آمریکایی در آنجا عملیات نداشته است. این نوع فریب جامعه آمریکا یک حرکت پوپولیستی است. بنابراین نمی‌توانیم به حرف ترامپ در این خصوص اعتماد کنیم و احتمال زنده بودن بغدادی وجود دارد.

یک نماینده مجلس از احتمال زنده بودن ابوبکر البغدادی گفت!

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد سالک در خصوص سخنرانی دونالد ترامپ و ادعای او مبنی بر کشته شدن “ابوبکر بغدادی” رهبر داعش توسط ارتش آمریکا، اظهار کرد: کشتن بن‌لادن و ابوبکر بغدادی در هاله‌ای از ابهام و سؤال قرار دارد. همان‌قدر که آمریکا مدارکی در خصوص کشته شدن اسامه بن‌لادن ارائه داد همان‌قدر هم در خصوص کشته شدن ابوبکر بغدادی ارائه می‌کند! معتقدم ترامپ برای برون رفت از مشکلات داخلی کشورش این موضوع را مطرح کرد، اول خبرسازی کرد و بعد مدعی شد آمریکایی‌ها رهبر داعش را کشته‌اند.

وی افزود: اطلاعاتی که از منطقه کشته شدن ابوبکر بغدادی می‌رسد تصریح می‌کند که هیچ هواپیما یا بالگرد آمریکایی در آنجا عملیات نداشته است. این نوع فریب جامعه آمریکا یک حرکت پوپولیستی است. بنابراین نمی‌توانیم به حرف ترامپ در این خصوص اعتماد کنیم و احتمال زنده بودن بغدادی وجود دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: ترامپ با اعلام خبر کشته شدن بغدادی قصد اعلام قدرت دارد در حالی که این امر درست نیست، چون خودِ آمریکا ساختار داعش را شکل داد، حال چگونه می‌تواند این کار را انجام داده باشد. البته احتمال دیگری هم وجود دارد، کسانی را که استکبار در کشورهای مختلف علم می‌کند تا آنجایی که بتوانند از آن‌ها بهره‌کشی می‌کنند و زمانی که دیگر خاصیتی ندارند به نوعی آنان را از بین می‌برند که ماجرای صدام مثال عینی این موضوع است./ تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر