کد خبر: 72916
A

دکتر روحانی درگذشت اعظم طالقانی را تسلیت گفت

رییس جمهور در پیامی با تسلیت در گذشت مرحومه خانم اعظم طالقانی بانوی پر تلاش و انقلابی و دبیر کل جامعه زنان انقلاب اسلامی ،از درگاه احدیت برای ایشان رضوان الهی و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت کرد .

دکتر روحانی درگذشت اعظم طالقانی را تسلیت گفت

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ رییس جمهور در پیامی با تسلیت در گذشت مرحومه خانم اعظم طالقانی بانوی پر تلاش و انقلابی و دبیر کل جامعه زنان انقلاب اسلامی ،از درگاه احدیت برای ایشان رضوان الهی و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت کرد .

 

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت بانوی پر تلاش و انقلابی مرحومه اعظم طالقانی، دبیرکل جامعه زنان انقلاب اسلامی، موجب اندوه فراوان شد.

این بانوی مبارز ، نه تنها شاهد مجاهدات و همچنین زندان های طولانی پدر بزرگوارش مرحوم آیت الله طالقانی بود، بلکه خود نیز از زنان پیشگام در مبارزه با رژیم پهلوی بود و سختی های فراوانی در این مسیر تحمل کرد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز علاوه بر فعالیت های سیاسی، سالیان متمادی از عمر خود را وقف انجام فعالیت اجتماعی و فرهنگی به ویژه در حوزه دفاع از حقوق زنان کرد و کارنامه پر باری از خود بر جا گذاشت.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده گرامی و بیت شریف اندیشمند فقید، آیت الله طالقانی و عموم دوستداران آن سفر کرده تسلیت می گویم و از درگاه احدیت برای ایشان رضوان الهی و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر