کد خبر: 72936
A
مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری:

ناکارآمد نشان دادن دولت خیانت به مشروعیت نظام است

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری با اشاره به فشار حداکثری دشمنان در حوزه مالی و اقتصادی علیه ایران گفت: ناکارآمد نشان دادن دولت در شرایط سخت و حساس کنونی خیانت به آرمان شهدا و مشروعیت نظام است.

ناکارآمد نشان دادن دولت خیانت به مشروعیت نظام است

به گزارش دیده بان ایران، حجت الاسلام پرویز ولی زاده امروز پنجشنبه در مراسم نخستین سالگرد محیط بان شهید تاج محمد باشقره در گرگان اظهار داشت: در شرایط سخت کنونی که کشور با دغدغه های بین‌المللی دست و پنجه نرم می کند، عده‌ای در داخل کشور به دنبال رواج بی اعتمادی نسبت به دولت هستند و به جای افزایش امید و خلق اعتماد بین مردم به عنوان یک مسوولیت ملی و شرعی، بر خلاف مصلحت کشور تلاش می کنند دولت را از بدنه نظام جدا کنند.

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت : خدمت رسانی مطلوب و مناسب در تمام حوزه ها از جمله نشانه های کارآمدی دولت است و این اتفاق در شرایطی رخ داده که دشمنان با تمام توان در صدد فلج کردن اقتصاد کشور هستند تا مشروعیت نظام را تحت تاثیر قرار دهند

وی افزود :‌ به دلیل فشارها و تحریم دشمنان، کشور با  مشکلاتی مواجه است اما بخشی از این دشواری ها به بی انصافی برخی بازرگانان و فعالان اقتصادی برمی‌گردد که می خواهند از این شرایط سوء استفاده کرده و به منافع  اقتصادی بیشتری برسند .

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری همچنین به جایگاه شهدا در کشور اشاره کرد و افزود :‌موفقیت ها، پایداری و صلابت امروز کشور برگرفته از خون شهدا است و ارج گذاری به خانواده های شهدا باید همیشه مورد نظر مدیران و مسوولان باشد

 وی همچنین از رویکرد غلط برخی افراد نسبت به حیات وحش و جانوران انتقاد کرد و افزود:‌ فلسفه وجود حیات وحش  برای بهره مندی عاقلانه بشیریت و تکمیل چرخه حیات است اما عده‌ای منفعت طلب برای لحظه ای خوش گذرانی موجب کشتار این حیوانات می شوند . 

حجت الاسلام ولی زاده ادامه داد: رسانه ها باید بصورت جدی برای فرهنگ سازی در حفاظت از حیات وحش وارد عمل شوند که رسیدن به این هدف نیازمند حمایت بیش از پیش مردم است.

 وی ادامه داد: در فرهنگ اسلامی و دینی، طبیعت گهواره پرورش فکری انسان است لذا  همه کسانی که در راه حفظ این مواهب جان خود را از دست می دهند شهید محسوب می شوند .

 در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران کل و مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد از سند سجلی محیطبان شهید تاج محمد باشقره رونمایی شد.

مهر ماه سال گذشته تاج محمد باشقره محیط‌بان اهل گنبد در منطقه سولگرد پارک ملی گلستان پس از مقاومت در برابر شکارچیان غیرمجاز و جلوگیری از تجاوز و دست درازی آن ها به حیات وحش، به ضرب گلوله شکارچیان به شهادت رسید./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر