کد خبر: 73172
A

طالقانی: جدایی «ویلموتس» صحت ندارد

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: جدایی «مارک ویلموتس» از تیم ملی فوتبال ایران صحت ندارد و فدراسیون تا پایان سال ۹۸ هیچ بدهی به سرمربی بلژیکی خود ندارد.

طالقانی: جدایی «ویلموتس» صحت ندارد

به گزارش دیده بان ایران، صبح امروز رسانه‌های بلژیکی خبری مبنی بر درخواست ویلموتس برای جدایی از تیم ملی ایران منتشر کردند و دلیل این اتفاق را عدم دریافت مطالبات این مربی بلژیکی عنوان کردند.

عبدالکاظم طالقانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در این رابطه اظهار داشت: این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد و ویلموتس درخواستی برای جدایی از تیم ملی ایران نداده است.

وی در مورد عدم پرداخت مطالبات ویلموتس نیز گفت: این موضوع نیز از پایه دروغ است زیرا فدراسیون فوتبال مبلغ خوبی به سرمربی خود پرداخت کرده و در حال حاضر نباید به این مربی پولی پرداخت کنیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: پایان سال ۹۸ زمان پرداخت بخش بعدی مطالبات ویلموتس فرا خواهد رسید و تا آن زمان نیازی به پرداخت پول به این مربی نیست.

رسانه بلژیکی nieuwsblad در گزارش خود مدعی شد که ویلموتس به دلیل عدم پرداخت دستمزدش از سوی فدراسیون فوتبال ایران تقاضای فسخ قرارداد داده است.

در گزارش این رسانه آمده است:

ویلموتس ۵۰ ساله اگرچه هنوز ۶ ماه نیز از حضورش روی نیمکت تیم ملی ایران نمی گذرد اما ساز رفتن کوک کرده است.

سرمربی بلژیکی دستمزد خود را به درستی دریافت نکرده و درخواست کرده تا قراردادش فسخ شود و در حال حاضر نیز در انتظار پاسخ فدراسیون فوتبال ایران است.

با این حال، صرف نظر از مباحث مالی، کار وی در سطح ورزشی خوب بوده است؛ ویلموتس در ۲ بازی دوستانه مقابل سوریه که با پیروزی ۲ بر صفر و برد تساوی یک بر یک مقابل کره جنوبی به اتمام رسید، نتایج مثبت و خوبی به دست آورد و در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، هنگ کنگ را با ۲ گل شکست داد و مقابل کامبوج با نتیجه پرگل ۱۴ بر صفر به پیروزی دست یافت.

ایران در تازه‌ترین دیدار خود در انتخابی جام جهانی قطر در دیداری خارج از خانه مقابل بحرین با یک گل شکست خورد اما این شکست مبنای تصمیم ویلموتس برای جدایی قریب‌الوقوع نیست.

ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر