کد خبر: 73203
A

وزیر کشور خبر داد : توقف کار کارشناسی تقسیمات کشوری تا پس از انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: در روزهای باقی مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به مسائل اجتماعی کار کارشناسی تقسیم بندی در مناطق را متوقف خواهیم کرد تا موجب وارد شدن مسائل سیاسی به حوزه اقدامات کارشناسی نشود./

وزیر کشور خبر داد : توقف کار کارشناسی تقسیمات کشوری تا پس از انتخابات مجلس

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ عبدالرضا رحمانی فضلی  در جمع خبرنگاران در تشریح حضور خود در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها که عصر امروز (سه شنبه 14 آبان) برگزار شد، گفت: در این جلسه به سوالات پنج تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ داده شد البته برخی نیاز به پیگیری بیشتر دارد و قرار شد تا  نتیجه آن به سوال کنندگان  منعکس شود.

وی در خصوص طرح تشکیل استان مازندران غربی اظهار کرد: در بحث  وضعیت تقسیمات کشوری وزارت کشور فعال است و تاکنون 100 مورد در کمیسیون دولت بررسی شد که از این تعداد 45 مورد تصویب واقع گرفت .

وزیر کشور عنوان کرد: دو هفته پیش در استان فارس 56 مورد پیشنهاد شهرستان و دو مورد شهر و بخش وجود داشت که  به مرور زمان همه آنها در دولت تصویب می شود.

وی با بیان این که در حال حاضر تصویب شهرهای استان خراسان رضوی در نوبت بررسی و تصویب دولت است خاطرنشان کرد: در روزهای باقی مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به مسائل اجتماعی کار کارشناسی تقسیم بندی در مناطق را متوقف خواهیم کرد تا موجب وارد شدن مسائل سیاسی به کارشناسی نشود./

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر