کد خبر: 73451
A

جمالی نوبندگانی: شکایت سلحشوری از ۲نماینده در جلسه هئیت نظارت فردا بررسی می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و مجلس گفت: فردا جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برگزار و به شکایت پروانه سلحشوری رسیدگی می‌شود.

جمالی نوبندگانی: شکایت سلحشوری از ۲نماینده در جلسه هئیت نظارت فردا بررسی می‌شود

به گزارش دیده بان ایران، محمد جواد جمالی نوبندگانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شکایت پروانه سلحشوری از دو تن دیگر از نمایندگان که به هئیت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع داده شده بود به کجا رسید؟ گفت: هئیت نظارت بر رفتار نمایندگان برای رسیدگی به این شکایت‌ها فردا جلسه برگزار می‌کند.

وی در ادامه افزود: مقرر شده که کسانی که از آنها شکایت شده بود در جلسه روز آینده حضور پیدا کنند و احتمال دارد که یکی از این افراد به دلیل سفر رئیس جمهور به استان کرمان در این جلسه حضور نداشته باشند، اما این جلسه برگزار می‌شود و به شکایت پروانه سلحشوری رسیدگی می‌شود.

نماینده مردم فسا اظهار کرد: چند فقره دیگر هم شکایت وجود دارد که به این‌ها هم در روز آینده که جلسه هئیت نظارت بر رفتار نمایندگان برگزار می‌شود رسیدگی خواهند شد.

گفتی است که شکایت پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران از آقایان محمدمهدی زاهدی و ناصر موسوی لارگانی نمایندگان مردم کرمان و فلاورجان در ماه گذشته به هیات نظارت  ارایه شد./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر