کد خبر: 73695
A

محمدباقر نوبخت دیشب در صداوسیما با مشاور رسانه ای خودش درباره گرانی بنزین گفت و گو کرد+ جزییات

نوبخت در این برنامه بر واقعی شدن قیمت حامل‌های انرژی در کشور تاکید کرد و افزود: با واقعی شدن قیمت سوخت در کشور از میزان یارانه‌های پنهان انرژی کاسته خواهد شد و در این مرحله با اصلاح قیمت بنزین تنها ۳۰ هزار میلیارد تومان به مردم پرداخت خواهد شد.

محمدباقر نوبخت دیشب در صداوسیما با مشاور رسانه ای خودش درباره گرانی بنزین گفت و گو کرد+ جزییات

به گزارش دیده بان ایران، محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه شب گذشته در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما با مشاور رسانه ای خودش یعنی «امید قالیباف» درباره گرانی بنزین به گفت و گو نشسته بود که در این گفت و گو به تنها موضوعی که پرداخته نشد، نگرانی مردم از گرانی افسارگسیخته حاصل از افزایش قیمت بنزین بود.

نوبخت در این برنامه  بر واقعی شدن قیمت حامل‌های انرژی در کشور تاکید کرد و افزود: با واقعی شدن قیمت سوخت در کشور از میزان یارانه‌های پنهان انرژی کاسته خواهد شد و در این مرحله با اصلاح قیمت بنزین تنها ۳۰ هزار میلیارد تومان به مردم پرداخت خواهد شد.

«محمد باقر نوبخت» در گفتگوی ویژه خبری، درباره جزییات طرح حمایتی دولت برای جبران افزایش قیمت بنزین اعلام کرد: از محل افزایش قیمت بنزین ۲۹ تا ۳۰ هزار میلیارد تومان درآمد خواهیم داشت و ۳ هزار میلیارد تومان نیز از محل صادرات درآمد کسب خواهد شد. وی گفت: از هفته آینده پرداخت یارانه کمک معیشت خانوار‌ها از محل منابع مالی افزایش قیمت بنزین آغاز می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

قالیباف مشاور نوبخت شد/ محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه امید قالیباف را به‌عنوان مشاور رسانه‌ای منصوب کرد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر