کد خبر: 73982
A

محور سمنان- فیروزکوه بازگشایی شد/ وجود تردد در همه محورهای سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان از بازگشایی محور سمنان- فیروزکوه خبر داد. سرهنگ تقی کبیری در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این محور که از روز گذشته به دلیل بارش‌های سنگین برف مسدود شده بود با تلاش راه و ترابری و با همکاری دستگاه‌های مسوول بازگشایی شد.

محور سمنان- فیروزکوه بازگشایی شد/ وجود تردد در همه محورهای سمنان

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سرهنگ تقی کبیری در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این محور که از روز گذشته به دلیل بارش‌های سنگین برف مسدود شده بود با تلاش راه و ترابری و با همکاری دستگاه‌های مسوول بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همه محورهای استان باز است افزود: با وجود بارش برف و باران تردد خودروها در همه محورهای این استان در حال جریان است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به تداوم بارش برف و باران در بسیاری از نقاط این استان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه بارش‌های پراکنده در برخی نقاط استان و خصوصا مناطق کوهستانی ادامه دارد از رانندگان تقاضا می‌شود در سفر به مناطق کوهستانی و برفگیر حتما تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به لغزندگی جاده‌ها در ایام بارانی از رانندگان خواست به همه نکات ایمنی توجه جدی داشته و از سیستم گرمایشی خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

به گزارش ایسنا، بنا به اعلام هواشناسی استان بارش برف و باران همچنان در بخشی از نقاط استان و خصوصا مناطق شمالی و کوهستانی ادامه دارد و دمای هوا در این بیشتر نقاط این استان از امشب تا اوائل هفته آتی با کاهش 5 تا 10 درجه ای به زیر صفر خواهد رسید. به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و اطمینان از سیستم های گرمایشی خودروها در این شرایط امری ضروری است.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر