کد خبر: 74093
A

بیانیه مشترک تعدادی از فعلان سیاسی در اعتراض به خط مشی دولت حسن روحانی

دولت یازدهم و دوازدهم حسن روحانی با حمایت اکثریت اصلاح طلبان و شخص سید محمدخاتمی بر روی کار آمد.

بیانیه مشترک تعدادی از فعلان سیاسی در اعتراض به خط مشی دولت حسن روحانی

به گزارش دیده بان ایران، جمعی از فعالان سیاسی در نامه اعتراضی خطاب به حسن روحانی درخصوص ناآرامی های اخیر  و اوضاع و احوال کشور هشدار دادند. در بخشی از این نامه که( دیده بان ایران بنابه دلایلی نمی تواند نسخه کامل آن را منتشر کند)  به امضا شخصیت هایی مانند هاشم آغاجری، طاهره طالقانی، علیرضا بهشتی، علیرضا رجایی، حبیب الله پیمان، احسان شریعتی و...آمده است

"چرا آنان که قرار بود حقوقدان باشند به منش امنیتی و نظامی خود بازگشتند. کدام مقامی از اینکه اعتراض فرودستان شهری را سرکوب کرده به خود خواهید بالید؟ پس از این با چه اعتبار و آبرویی می توانید تهی دستان را به امید تشکیل مجلسی در راس امور به پای صندوق های رای کشانید؟!"

گفتنی است دولت یازدهم و دوازدهم حسن روحانی با حمایت اکثریت اصلاح طلبان و شخص سید محمدخاتمی بر روی کار آمده و بسیاری از مردم و کارشناسان سیاسی بر این باورند؛ اصلاح طلبان باید پاسخگوی اوضاع و احوال این روزهای کشور باشند.

روحانی در جلسه هیات دولت هفته گذشته در واکنش به اعتراض مردم نسبت به افزایش فیمت بنزین گفته بود:" آنقدر دوربین داریم که معترضان و آشوبگران را شناسایی و بازداشت کنیم."

همین اظهارات و اظهاراتی از این دست که "لزومی به انتشار آن وجود نداشته و باعث التهاب در جامعه شد "با واکنش تند بخشی از اصلاح طلبان مانند نامه  (۷۷ اصلاح طلب ) و جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی مانند افراد ذکر شده در نامه فوق که بخشی از آن منتشر کرده ایم شد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر