کد خبر: 74162
A
حجت الاسلام احمد مروی:

مردم گرانی ها را بخاطر انقلاب و رهبری تحمل می‌کنند

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در همایش بزرگ هشت هزار نفری بسیجیان مدافع حرم مطهر رضوی که یکشنبه شب در بارگاه منور امام رضا علیه‌السلام برگزار شد، با بیان اینکه در این چهل سال هرکجا از تفکر بسیجی استفاده کردیم نقشه‌های دشمن نقش برآب شده است، ابراز کرد: اگر ما در این چهل سال در برابر همه ترفندهای دشمنان و توطئه‌های دشمنان سربلند بیرون آمدیم، به خاطر تفکر بسیجی بوده است، بسیجی لباس و ظاهری خاص ندارد، بسیجی یک فکر و اندیشه است و همه مردم ما بسیجی هستند.

مردم گرانی ها را بخاطر انقلاب و رهبری تحمل می‌کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ وی با بیان اینکه دشمن تاکنون از تمام توان و امکانات خود برای ضربه به این انقلاب استفاده کرده اما هیچگاه موفق نبوده است، تصریح کرد: اینکه عده‌ای فریب خورده فتنه می‌کنند، آتش می‌زنند و بهانه به دست دشمنان می‌دهند، این تفکر و روحیه بسیجی ملت ایران است که توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کند و دشمنان را سرجایشان می‌نشاند.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: اگر دشمن امروز این قدرت را داشته باشد که این نظام مقدس را ساقط کند، این کار را به فردا موکول نخواهد کرد، اینکه تاکنون این خواست آن‌ها محقق نشده، دلیلش ضعف و ناتوانی دشمن است که نمی‌تواند در برابر ایمان و اراده ملت ایران بایستد.
وی با تأکید بر اینکه ما در همه صحنه‌ها باید حضور داشته باشیم و از انقلاب، ایمان و ناموس‌مان دفاع و حراست کنیم، ابراز کرد: مردم ما با مشکلات، سختی‌ها و دشواری‌هایی روبه رو هستند و عده زیادی از مردم کشور از گرانی و بیکاری رنج می‌برند، اما مردم این‌ها را بخاطر انقلاب، کلیت نظام و رهبری معظم انقلاب تحمل می‌کنند.
وی مسئولان را برای خدمت مخلصانه و مستمر به مردم و تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی مورد خطاب قرار داد و گفت: بر مسئولان است که فرصت‌های طلایی صبوری و بصیرت مردم را مغتنم بدانند و لحظه لحظه عمرشان را در خدمت مردم قرار دهند و تلاش کنند به حد مقدورات از رنج مردم بکاهند.
حجت الاسلام والمسلمین مروی با اشاره به مصوبه اخیر سران نظام در خصوص افزایش قیمت بنزین، اظهار کرد: سران قوا نشستند و تصویب کردند و رهبر معظم انقلاب هم بر این تصمیم صحه گذاشتند و فرمودند در دوران امام عظیم الشان هم گاهی حضرت امام(ره) تصمیم سران قوا را به عنوان تصمیم نظام می‌پذیرفتند.
وی اظهار کرد: در خصوص بنزین نیز تصمیمی گرفته شد که مردم حقیقتا بسیار صبورانه و بزرگوارانه با این تصمیم برخورد کردند، ما حساب عده‌ای قلیل، اغتشاشگر و فریب خورده را به حساب ملت بزرگ ایران نمی‌گذاریم، در هر جامعه‌ای عده‌ای فریب خورده بودند، در زمان پیغمبر(ص) و در حکومت امیر المؤمنین(ع) نیز بودند و همان فریب‌خورده‌ها در کربلا آن واقعه را رقم زدند، هیچ وقت جریان حق از این که عده‌ای فریب خورده را در مقابل خود ببیند فارغ نبوده است.
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه این تصمیم برای عده‌ای زیادی از مردم شرایط را سخت کرد. ابراز کرد: مسئولان و رؤسای محترم سه قوه که این تصمیم را گرفتید و تصمیم هم تصمیم نظام تلقی شد و مردم هم با بزرگواری با این تصمیم برخورد کردند، بر شماست که نگذارید این تصمیم شرایط دشواری را بر مردم تحمیل کند، با نظارت قوی و برخورد قدرتمند اجازه ندهید به بهانه گران شدن یک کالا، صدها کالای دیگر گران شود، نگذارید به بهانه گران شدن بنزین افراد سوء استفاده‌چی برای منافع پست و زود گذر دنیایی خود هر تخلفی را مرتکب شوند.
وی تأکید کرد: دولت، قوه مقننه و قوه قضاییه باید هر کدام به تناسب مسئولیتی که دارند، پاسخگوی بزرگواری مردم باشند، جواب کرامت مردم این نیست که از کنار این تصمیم آسان بگذریم و دستان سوء استفاده‌گران را در برابر این مردم نجیب باز بگذاریم.
وی تصریح کرد: ملت ایران در این ۴۰ سال نشان دادند برای اصل انقلاب و نظام همه سختی‌ها، دشواری‌ها و محرومیت‌ها را تحمل می‌کنند اما این امر بدان معنا نیست که ما در برابر مردم احساس مسئولیت نکنیم و دست چپاول‌گران را قطع نکینم و بر بازار نظارت قوی و مستمر نداشته باشیم که عده ای به مردم ظلم کنند.
وی ابراز کرد: مردم در صحنه هستند و این حضور وظیفه مسئولان را سنگین می‌کند، مسئولان وام دار مردم هستند، دستگاه‌های نظارتی پر رنگ‌تر از گذشته در بازار حضور داشته باشند تا از رهگذر این تصمیم فشار مضاعفی بر مردم حاکم نشود./ قدس آنلاین

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر