کد خبر: 74545
A
رئیس سابق هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس:

گفتند دایی را برکنار نکن تا تماشاگران با سنگ او را بزنند

رئیس سابق هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بنده حدود ۲۰ میلیارد از خودم به باشگاه تزریق کردم و یک ریال آن هم برنگشت.

گفتند دایی را برکنار نکن تا تماشاگران با سنگ او را بزنند

به گزارش دیده بان ایران؛ حمیدرضا سیاسی، رئیس سابق هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس پس از حدود ۴ سال سکوت صحبت‌های جالبی  کرده که گزیده آن به شرح زیر است:

 
* اول قرار نبود رئیس هیئت‌مدیره شوم. شخص دیگری مد نظر بود و آن فرد آقای مونسان بود. ایشان آمد در جلسه و گفت در کیش گرفتاری دارم و نمی‌رسم هم اینجا باشم و هم آنجا. چون وقت من بیشتر از بقیه بود ریاست هیئت‌مدیره را به بنده سپردند.
*وقتی آقای خادم پیشنهاد همکاری داد، گفتم من فوتبالی نیستم و چه کمکی از من ساخته است. گفت می‌خواهیم باشگاه را به سمت و سوی اقتصادی ببریم تا الگویی باشد برای سایر باشگاه‌ها. از صحبت‌های آقای خادم خوشم آمد و پذیرفتم تا کمک کنم.
*بنده احتیاجی به شهرت نداشتم که بخواهم برای معروف شدن به پرسپولیس بیایم. شهرت به من کمکی نمی‌کرد.
* رویانیان برای باشگاه خیلی زحمت کشیده بود و وقتی به باشگاه آمدم، دیدم که در لایه‌های مختلف این باشگاه کارهای این مدیر مشهود است. خیلی‌ها سعی کردند رویانیان را وارد بازی‌های سیاسی خودشان کنند، چون دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همواره مورد توجه جریانات سیاسی هستند و می‌خواهند از آن‌ها سوءاستفاده کنند. آن مقطع همان جریانات سیاسی می‌خواستند به آقای رویانیان ضربه بزنند.
* بنده حدود ۲۰ میلیارد از خودم به باشگاه تزریق کردم و یک ریال آن هم برنگشت.
*ما با چند نفر از مسئولان درباره برکناری علی دایی صحبت کردیم و به ما گفتند شما اشتباه می‌کنید که او را کنار می‌گذارید. بگذارید بماند و دو بازی دیگر ببازد تا تماشاگر با سنگ و کلوخ و شیشه نوشابه به او حمله کنند و او را پایین بکشند و بدون اینکه پولی به او بدهید، خودش می‌گذارد و می‌رود. من گفتم این مردانه نیست و باید به اصول قراردادمان با ایشان پایبند باشیم./ خبرورزشی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر