کد خبر: 74583
A
جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس استان البرز:

2 متهم کودک آزاری در فردیس راهی زندان شدند

حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس استان البرز، اعلام کرد که 2 متهم کودک آزاری در فردیس پس از تفهیم اتهام راهی زندان شدند.

2 متهم کودک آزاری در فردیس راهی زندان شدند

به گزارش دیده بان ایران؛  حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس استان البرز، روز دوشنبه  درحاشیه دستگیری 2 عامل  فیلم کودک آزاری در فردیس، گفت:  به تناسب خطای صورت گرفته و بازتاب خبر قرار برای متهمان صادر خواهد شد.

 

دادستان فردیس ادامه داد: این 2  متهم تا زمان تامین قرار وثیقه  در زندان  به سر خواهند برد.

 

وی با تاکید بر اینکه باید همواره مراقب رفتار خود باشیم، افزود: فرد متهم اصلی  باور نداشت  این رفتار چنین بازتابی داشته باشد و به شدت اظهار پشیمانی می کند. 


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با بیان اینکه متهم دوم مشخص نیست تصویر بردار است یا خیر، افزود:  طبق بررسی ها سه جوان تصمیم به انجام این کار گرفتند. 


جهانشاهلو  با بیان اینکه پس از  انتشار فیلم کودک آزاری  نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی بلافاصله شناسایی متهمان را آغاز کردند، گفت:  2 متهم این پرونده  نیمه شب گذشته دستگیر شدند.

 

وی به سرنوشت متهم سوم این پرونده اشاره ای نکرد.

 

دادستان فردیس گفت: به اداره  بهزیستی شهرستان فردیس دستور داده شد تا  کودک آزار دیده  را شناسایی و  از وی دلجویی شود. 


به دنبال انتشار فیلم آزار واذیت کودک زباله گرد در شبکه های اجتماعی،  مسوولان انتظامی ، امنیتی و قضایی استان البرز بلافاصله وارد عمل شدند و این موضوع را با جدیت پیگیری کردند.

 

این فیلم در برخی خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی بازتاب داشت.

 

اظهارندامت شدید کودک آزار 

 

یکی از عوامل کودک آزاری به خبرنگاران با ابزار پیشمانی شدید از رفتار نابخردانه خود گفت که من یک کارگر هستم و دوست ندارم کسی را آزار بدهم ، به شدت از رفتار خودم پشیمان هستم.

 

وی ادامه داد: کاش میمردم و این اتفاق نمی افتاد، از مردم ایران می خواهم مرا ببخشند ، خیلی پشیمان هستم، به لحاظ روحی و روانی دارم سکته می کنم.

 

 شهرستان 600 هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

 

منبع: ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر