کد خبر: 74586
A
رئیس قوه قضائیه:

پرونده کسانی که ناامنی ایجاد کردند در حال رسیدگی است

رئیس قوه قضائیه گفت پرونده کسانی که ناامنی ایجاد کرده و به اموال عمومی خسارت زدند در دادسراها در حال رسیدگی است و به زودی مردم در جریان رسیدگی‌ها قرار خواهند گرفت.

پرونده کسانی که ناامنی ایجاد کردند در حال رسیدگی است

به گزارش دیده بان ایران؛  حجت الاسلام رئیسی امروز (دوشنبه) در رابطه با برخورد با اشرار، اظهار کرد: نسبت به اشرار و کسانی که ناامنی ایجاد کردند، به اموال عمومی خسارت زدند و نسبت به مردم، دستگاه‌های اداری و اموال عمومی تعرض کردند، آن تعدادی که نیروی انتظامی، دستگاه‌های امنیتی، وزارت اطلاعات، سپاه و بخش‌های مختلف دستگاه قضایی تحویل دادند، کار در دادسراها پیگیری می‌شود و پرونده‌ها در حال رسیدگی است.

وی افزود: ان شاءالله به زودی مردم عزیزمان در جریان رسیدگی‌ها قرار خواهند گرفت.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: به مردم عزیز عرض می‌کنم که این تعداد از پرونده‌ها دست دادسراهای ما در بخش‌های مختلفی از کشور، تهران و برخی از استان‌ها قرار دارد و با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در حال پیگیری است و حتما مردم در جریان رسیدگی آن قرار خواهند گرفت.

رئیسی خاطرنشان کرد: اینها بدانند که نسبت به اشرار و آنها که وابسته به بیگانگان بودند، پیام آنها را دنبال می‌کردند و با آنها در ارتباط بودند حتما مورد رسیدگی خواهد گرفت، همچنین بدانند که آنچه که اقتضای عدالت است نسبت به آنها عمل شده و به اعمال مجرمانه آنها رسیدگی خواهد شد./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر