کد خبر: 74647
A

نشست رسانه ای سیزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت

نشست رسانه ای سیزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت صبح امروز(سه شنبه ۱۲ آذر) در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار شد.

 نشست رسانه ای سیزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حمیدی مقدم،دبیر جشنواره سینما حقیقت با اشاره به حضور 39 کشور در جشنواره سینماحقیقت گفت:
فیلم های بخش مسابقه بین الملل از 39 کشور در جشنواره شرکت کرده اند که سهم آلمان از آن ها 8 فیلم، فرانسه 7 فیلم، ایتالیا و آمریکا هر کدام 6 فیلم، هلند، نروژ، لتونی، لیتوانی، قطر هر کدام 3 فیلم و کشورهای روسیه، اسپانیا، لهستان، ترکیه، مصر، صربستان، بوسنی، استونی، افغانستان، اتریش، انگلستان، مجارستان نیز هر کدام از حضور در سیزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت 2 فیلم سهم دارند. 

سه کارگاه ویژه نیز با حضور سینماگران ایرانی و بین الملل برای آسیب شناسی حوزه تحقیق، صدا، تهیه کنندگی خلاق و... برگزار می شود. کارگاه های امسال ما را به دستاوردهای تعاملی خواهد رساند.

محمد حمیدی‌مقدم: سینماحقیقت با ارائه کارت هویت‌مند می‌شود. حمیدی مقدم ، دبیر جشنواره سینما حقیقت در نشست رسانه ای این جشنواره گفت: 

سینماحقیقت در دوره سیزدهم با ارائه کارت به مهمانان و مخاطبان هویت‌مند می‌شود. با توجه به فضای محدود و استقبال مخاطبان در دوره های قبل، متاسفانه طی یکی دو سال اخیر شاهد گلایه های متخصصان امر مستند از این موضوع بودیم که نمی توانستند فیلم ها را ببینند. 

امسال را زمان مناسبی برای نظم بخشی به این جریان ارزیابی کردیم. افرادی که کارت ورود به سالن دارند نیازمند رزرو بلیت هستند، البته برای این دست افراد بلیت فروشی نخواهیم داشت اما باید بلیت رزرو کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر